BGK: najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, refundujemy testy na koronawirusa
Zadbaliśmy o to, aby wszyscy pracownicy otrzymali sprzęt i narzędzia umożliwiające im pracę zdalną, umożliwiliśmy wypożyczenie krzeseł biurowych, przekazaliśmy słuchawki, wprowadziliśmy nowe narzędzie do zdalnej komunikacji.
Przeprowadziliśmy cykl szkoleń z nowego modelu pracy
Zapewniliśmy pracownikom bezpłatne konsultacje psychologiczne, umożliwiliśmy udział w webinarach pomagających w radzeniu sobie z sytuacją życia i pracy w pandemii i rozdzieleniem sfer pracy i domu.
Czytaj także: Credit Agricole zapewnia zdalnie pracującym poczucie stabilności i zachęca do sportowych treningów online
W intranecie utworzyliśmy specjalne miejsce z dostępem do webinarów i poradami, które dotyczą pracy w czasie pandemii.
Przeprowadziliśmy cykl szkoleń z nowego modelu pracy, na których pracownicy mogli usłyszeć porady dotyczące ergonomii pracy.
Podjęliśmy decyzję o pracy zdalnej do końca marca 2021 roku
Codziennie przekazujemy pracownikom najważniejsze informacje o sytuacji w banku, w Polsce i na świecie.
Czytaj także: PKO Bank Polski dba o dobrostan fizyczny i psychiczny swoich pracowników
Najważniejsze jest dla nas zdrowie i bezpieczeństwo pracowników, dlatego podjęliśmy decyzję o pracy zdalnej do końca marca 2021 roku i w zależności od rozwoju pandemii będziemy reagować na bieżąco.
Refundujemy też pracownikom testy na koronawirusa.
Pracownik, który miał kontakt z osobą zakażoną w miejscu pracy lub przy wykonywaniu obowiązków pracowniczych, jednorazowo może otrzymać zwrot kosztów wykonania testu w wysokości 300 zł.
Czytaj także: Bank Pocztowy w czasie pandemii dba o ciała i umysły swoich pracowników
Jolanta Wiewióra,
Dyrektor Zarządzający Pionem HR i Komunikacji
w BGK.