Bankowość i Finanse | Obsługa Gotówki – Transaction Systems /Auriga | Innowacyjność w obszarze urządzeń samoobsługowych

Bankowość i Finanse | Obsługa Gotówki – Transaction Systems /Auriga | Innowacyjność w obszarze urządzeń samoobsługowych
Bankomat Recyclingowy GRG H68V w wersji przezściennej.
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Sektor finansowy stale ewoluuje, podążając za oczekiwaniami klientów. Rosnąca konkurencja, pojawiający się wciąż na rynku nowi gracze z sektora nowych technologii, nieustająca presja regulacyjna to codzienność banków w Polsce i Europie. Nieustanny wyścig w zapewnieniu klientom dostępności i wygody wykonywania transakcji obejmuje wszystkie kanały dostępowe, w jakich działają te instytucje.

Uwzględnianie potrzeb, życzeń, przyzwyczajeń klientów staje się motorem podejmowania decyzji strategicznych i określania kierunków rozwoju dla całego sektora bankowego. Aby zwiększyć lojalność konsumentów, banki muszą nie tylko dostarczyć innowacyjny produkt czy usługę, ale muszą sprawić, aby klient końcowy otrzymał jak najwyższy poziom satysfakcji. Jednocześnie niesamowicie istotnym elementem jest sprawność operacyjna banków.

Ciągła presja kosztowa zmienia modele operacyjne, włączając do nich nowe rozwiązania, poprawiające wydajność i umożliwiające szybszą adaptację organizacji do zmieniającego się otoczenia zewnętrznego. Obok szeregu nowych technologii na rynku płatności, wciąż występują i będą występować produkty znane od lat. Jednym z nich jest gotówka, która odgrywa niebagatelną rolę w życiu ludzi na całym świecie.

Automatyzacja wpłat i wypłat gotówki

Dostępność do gotówki jest ogromnie istotna dla wielu grup społecznych. Banki zmieniają sposób zarządzania tą opcją płatności. Istotną zmianą było pojawienie się na rynku urządzeń umożliwiających wpłatę gotówki oraz urządzeń recyclingowych, dzięki którym klienci otrzymali możliwość dokonywania wpłat i wypłat w jednym urządzeniu, a banki uzyskały optymalizację kosztów jej obsługi.

Umożliwienie klientom realizowania operacji gotówkowych za pośrednictwem urządzeń samoobsługowych pozwoliło wielu bankom przemodelować sposób pracy swoich oddziałów i przybliżyć ich ofertę do oczekiwań klientów oraz dostosować swój model ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK