Artykuły ze źródła: Związek Banków Polskich

Artykuły

Młodzi klienci banków bardziej lojalni i mniej wymagający

W ostatnim czasie banki zaczęły intensywną walkę o najmłodszych klientów, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze światem finansów. Analiza wyników badania przeprowadzonego w ramach akcji Miliony Polaków organizowanej przez porównywarkę finansową Comperia.pl przy wsparciu Związku Banków Polskich oraz Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych pokazuje, że osoby do 24 roku życia korzystające już z usług bankowych są lojalnymi, a jednocześnie mało roszczeniowymi klientami. Nie łatwo przekonać ich do skorzystania z oferty banku, jednak kiedy już go wybiorą mogą pozostać z nim na długo.

Pieniądze na tle wykresów gospodarczych
Artykuły

Internauci są skłonni płacić za wymarzone konto bankowe

Do 5 złotych miesięcznie – to kwota, którą klienci są w stanie zapłacić za prowadzenie konta, które spełniałoby wszystkie ich oczekiwania i potrzeby. Dla blisko 90 proc. klientów kluczowe znaczenie dla oceny oferty banku ma gwarancja niezmienności opłat. Poza kwestią opłat najważniejszą cechą optymalnego konta jest dobra i bezpieczna bankowość internetowa – to główne wnioski z badania przeprowadzonego w ramach akcji Miliony Polaków, w którym udział wzięło ponad 22 tysiące osób. Akcja organizowana była przez porównywarkę finansową Comperia.pl przy wsparciu Związku Banków Polskich oraz Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych.

STRONA 56 Z 56