Chatbot Santander Bank Polska bardzo zapracowany
Ma na imię Santi i jest chatbotem na www.santander.pl. Od uruchomienia, w lipcu 2020 roku, przeprowadził już blisko 135 tysięcy rozmów z klientami Santander Bank Polska.
Ma na imię Santi i jest chatbotem na www.santander.pl. Od uruchomienia, w lipcu 2020 roku, przeprowadził już blisko 135 tysięcy rozmów z klientami Santander Bank Polska.
Santander Bank Polska po raz ósmy przygotował raport podsumowujący wpływ organizacji na kwestie społeczne, ekonomiczne i środowiskowe. Podążając za oczekiwaniami interesariuszy i inwestorów oraz rynku publikacja zmieniła nazwę na „Raport ESG”. Po raz czwarty jest przygotowana w formie strony internetowej. Nowością w tym roku jest opublikowany wraz z raportem serwis ESG.
Kompletowanie wyprawki szkolnej wiąże się dla wielu rodziców ze sporymi wydatkami. Dodatkowo najczęściej przybory szkolne kupowane są pod koniec wakacji – okresu, w którym wydajemy dużo na wyjazdy i liczne atrakcje dla dzieci. Santander Bank Polska wspiera rodziców w zakupach związanych z początkiem roku szkolnego, udostępniając im specjalne rabaty oraz promocje na konto osobiste dla młodych.
O sukcesie e-commerce w dużej mierze decyduje logistyka – w ocenie około połowy ankietowanych sprzedawców B2B najważniejsze dla ich klientów są szybkość dostaw (54%) oraz ich terminowość (50%). Blisko 30% firm zapytanych o trendy w e-commerce B2B wskazuje na wzrost znaczenia czasu dostawy, jednak tylko co piąty sprzedawca oferuje ekspresową dostawę. Aż 58% kupujących online w segmencie B2B uznaje tą funkcję za jedną z najbardziej przydatnych. Największymi wyzwaniami dla branży dostaw w najbliższym czasie będą: digitalizacja i związane z nią inwestycje, jeszcze szybsze i bardziej sprawne realizowanie dostaw, a także wzrost znaczenia aspektów ekologicznych, czytamy w raporcie dla Santander Bank Polska.
Pomimo obserwowanej w pierwszych kwartałach 2021 roku kolejnej fali pandemii, firmy z sektora motoryzacyjnego osiągnęły dobre wyniki. Sytuacja w branży wydaje się powoli wracać do tej sprzed pandemii, a prognozy producentów i dystrybutorów części są dosyć optymistyczne, czytamy w komunikacie Santander Bank Polska.
Przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z możliwości zakładania i prowadzenia firmy w Internecie. Santander Bank Polska nawiązał współpracę z nazwa.pl, aby ułatwić klientom firmowym wejście do świata online. Na zainteresowanych czeka 30% zniżki na hosting, domenę i związane z nimi dodatkowe usługi.
Rynki Ameryki Łacińskiej są coraz bardziej atrakcyjne dla polskich firm, które aktywnie rozwijają relacje handlowe z Meksykiem, Brazylią, Argentyną, ale również z Chile czy Kolumbią. W pierwszy czterech miesiącach 2021 roku zaobserwowaliśmy dynamiczny, ponad kilkudziesięcioprocentowy wzrost eksportu i obrotów handlowych z Meksykiem, Chile i Argentyną. Z danych Santander Bank Polska wynika, że w minionym roku najczęściej możliwości rozwoju za granicą poszukiwały polskie firmy z branży maszyn i urządzeń, środków ochrony osobistej, meblarskiej, kosmetycznej, środków czystości i produktów higienicznych.
Santander Bank Polska uruchomił automatyczne płatności za przejazd autostradami. Autopay można aktywować w najnowszej wersji aplikacji mobilnej banku.
Przez cały czerwiec klienci Grupy Santander Bank Polska mogli przekazywać dowolne kwoty na zbiórkę charytatywną „Podwójna Moc Pomagania”. Grupa przekazała 1 mln zł na start akcji i dodatkowo do każdej wpłaty na konto Fundacji Santander, bank dopłacał drugie tyle. W sumie szpitale otrzymają 2 mln zł.
Umowę o konto w Santander Bank Polska można podpisać przy pomoc tabletu biometrycznego. Obecnie usługa dostępna jest w 20 największych miastach w Polsce, ale jej dostępność systematycznie rośnie. Usługa eKurier realizowana jest z InPost.
Od 1 lipca Santander Bank Polska wydaje ekokarty Visa, które w 85% składają się z plastiku odzyskanego w procesie recyklingu. Dzięki wykorzystaniu materiału z odzysku do produkcji tego środka płatniczego, ślad węglowy redukowany jest do 75%. Karty będą miały nowy, pionowy design, jednolity dla Grupy Santander w całej Europie.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
Santander Bank Polska jest pierwszym polskim bankiem, który zaoferuje przedsiębiorcom najnowsze instrumenty z oferty KUKE, dzięki którym krajowi eksporterzy będą mogli zwiększyć finansowanie swoich inwestycji i zabezpieczać sprzedaż na zagraniczne rynki.
Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po usługi, które pomagają w zdalnym zarządzaniu finansami firmy. Już ponad 30 tys. klientów Santander Bank Polska skorzystało z oferowanych przez bank e-usług, do których teraz dołączyła kolejna – eLeasing.
Z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka Santander Bank Polska przeanalizował, jak bankują użytkownicy w wieku 13-17 lat. Nastolatkowie logują się mobilnie do banku średnio co trzeci dzień i ponad 20 razy w miesiącu płacą kartą za zakupy spożywcze.
One Trade Portal to pierwsza tego typu bankowa platforma w Polsce, która dostarcza klientom firmowym prosty i wydajny sposób zarządzania produktami finansowania handlu zagranicznego oraz produktami bankowości transakcyjnej. One Trade Portal zapewni wielu firmom dostęp do wybranych produktów i usług, z których do tej pory mogły korzystać wyłącznie największe korporacje.
Członek Zarządu
Santander Bank Polska S.A.
Nasz kraj jest czwartym największym eksporterem sprzętu AGD na świecie. Z eksportem o wartości 7 mld dolarów Polska zaspokaja około 2% światowego popytu. Jest to czterokrotnie większy udział w rynku AGD niż wynosi udział polskiego PKB w światowej gospodarce. Polskie firmy mają najsilniejszą pozycję, jeśli chodzi o produkcję gotowych sprzętów oraz elementów plastikowych – wynika z raportu „Producenci i dostawcy AGD w obliczu nowych trendów i wyzwań”, przygotowanego przez SpotData i Santander Bank Polska.
Rozbudowane centrum powiadomień, możliwość konfiguracji pulpitu, pracy grupowej oraz automatyzacja powtarzalnych czynności – to tylko niektóre z funkcji nowego systemu bankowości online dla firm, które dotąd korzystały z iBiznes24 w Santander Bank Polska.
Santander Bank Polska udostępnia nową wersję aplikacji mobilnej z biometryczną autoryzacją. Od teraz transakcje można potwierdzać biometrią – odciskiem palca na telefonach z systemem Android lub Touch ID oraz Face ID na telefonach z iOS. To wygodne rozwiązanie pozwala jeszcze szybciej autoryzować transakcje.
Coraz więcej Polaków ma pomysł na własny biznes i decyduje się na założenie firmy. Osoby, które do końca lipca 2021 roku zarejestrują nową działalność przez Santander internet, zdecydują się na konto firmowe z kartą Visa i odpowiedzą na pytanie konkursowe mogą w promocji wygrać atrakcyjne nagrody.
5 maja obchodzimy Dzień Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Wg różnych danych w Polsce żyje od 4 do 7 mln osób z niepełnosprawnościami.
Pandemia zachęciła klientów powyżej 60 roku życia do większej aktywności w Internecie, w tym także do zdalnego bankowania. Prawie 32% klientów Santander Bank Polska w tej grupie wiekowej bankuje zdalnie, ale jest jeszcze spora część, która z różnych przyczyn z bankowości internetowej i mobilnej nie korzysta. Dlatego właśnie Santander Bank Polska wspiera te osoby w samodzielnym bankowaniu z domu i zachęca do udziału w programie #ZalogujSeniora.
Finansowanie zielonej transformacji, wsparcie projektów zewnętrznych, programy proekologicznych zmian wewnątrz banku – między innymi te działania związane ze zrównoważonym rozwojem i zmniejszaniem wpływu na środowisko naturalne Santander Bank Polska przeprowadził w minionym roku. Z okazji Światowego Dnia Ziemi bank podsumowuje swój wkład w zieloną transformację gospodarki i zapowiada realizację strategii Net Zero.
Klienci Santander Bank Polska coraz częściej bankują poprzez aplikację mobilną. Liczba transakcji w aplikacji Santander mobile wzrosła o 47% rok do roku, a liczba nastolatków korzystających z bankowości mobilnej podwoiła się.
Mikro-, małe i średnie firmy, klienci Santander Bank Polska od połowy marca 2021 roku mogą skorzystać z nowego rodzaju zabezpieczenia spłaty kredytu – poręczenia portfelowego Polfund. Zwiększa ono szansę przedsiębiorcy na otrzymanie finansowania i jest dostępne dla firm z większości branż. Proces i decyzja o wydaniu poręczenia są maksymalnie uproszczone.
Do 2025 roku wszystkie karty debetowe, kredytowe oraz pre-paid w krajach europejskich,
w których działa Grupa Santander, będą produkowane z materiałów zrównoważonych, takich jak PVC z recyclingu czy tych powstałych na bazie kukurydzy.
Przewodniczący Rady Nadzorczej
Santander Bank Polska S.A.
Przyspieszenie digitalizacji, BLIKOWANIE na potęgę, zakupy większe, ale rzadziej, a inwestycje bezpieczne – oto jak pandemia zmieniła finansowe zwyczaje Polaków.
Za pośrednictwem Santander X i we współpracy z Fundacją Oxentia, Grupa Santander inauguruje Santander X Environmental Challenge. Inicjatywa powstała po to, by wspierać przedsiębiorców zaangażowanych w ochronę środowiska z innowacyjnymi pomysłami, które pomogą zbudować bardziej zrównoważoną przyszłość i przyspieszyć transformację gospodarki na niskoemisyjną, wspierający tym samym realizację międzynarodowego zobowiązania w ramach Porozumienia Paryskiego w sprawie zmian klimatycznych.