Artykuły ze źródła: BANK.pl

Forum Technologii Bankowych
Wydarzenia

Kongres Forum Technologii Bankowych 2018. Jak banki i inne instytucje monetyzują informacje o nas?

Gigantyczne zasoby danych gromadzone przez współczesny biznes stanowią nie tylko wsparcie procesów realizowanych przez poszczególne firmy, czy nawet całe sektory. Informacja o kliencie na współczesnym rynku B2B staje się jednym z cenniejszych zasobów, a ich udostępnianie zewnętrznym firmom może być jednym z istotniejszych źródeł przychodu.

CZYTAJ WIĘCEJ
Włodzimierz Kiciński wiceprezes ZBP na Forum Technologii Bankowych
Wydarzenia

Kongres Forum Technologii Bankowych 2018. Zwrot w kierunku klienta

Dynamiczne zmiany, dokonujące się na rynku finansowym wskutek ekspansji nowoczesnych technologii teleinformatycznych skutkują nie tylko powstawaniem nowych kanałów transakcyjnych, usprawnieniem procesów kredytowych czy skuteczniejszą wymiana informacji gospodarczej. Najważniejszą konsekwencją cyfrowej transformacji jest zmiana paradygmatu bankowego biznesu i odejście od modelu bazującego na produkcie w kierunku rozwiązań, dla których podstawą jest klient instytucji finansowej, jego potrzeby i doświadczenie rynkowe.

CZYTAJ WIĘCEJ
Wydarzenia

Kongres Forum Technologii Bankowych. Jak będzie wyglądać bankowość jutra?

W Polsce przybywa klientów bankowości internetowej i mobilnej. Wraz z rosnącą grupą „bankujących” w ten sposób, zmienia się również oferta banków, a także cały rynek usług finansowych, na który coraz śmielej wchodzą nie tylko bankowi gracze. Bez zmian pozostaje jedno: dla klientów, nie ważne w jaki sposób korzystających z usług finansowych, na pierwszym miejscu pozostają nadal kwestie bezpieczeństwa.

CZYTAJ WIĘCEJ
Mój plan emerytalny

Z powodu automatyzacji firmy chcą zwiększać zatrudnienie. Kto może liczyć na pracę?

W wyniku automatyzacji aż 86% pracodawców planuje utrzymać lub zwiększyć zatrudnienie w ciągu najbliższych dwóch lat. Spadku liczby zatrudnionych spodziewa się 10% przedsiębiorstw. Automatyzacja może być korzystna dla osób poszukujących pracy pod warunkiem, że dysponują odpowiednimi umiejętnościami – wynika z raportu „Rewolucja Umiejętności 2.0” ManpowerGroup.

CZYTAJ WIĘCEJ
Prawo i regulacje

Polacy o RODO: najlepiej oceniamy informacje marketingowe otrzymywane od banków

Zdecydowana większość Polaków dostrzega wagę wprowadzanych przez RODO przepisów dotyczących ochrony danych osobowych – wynika z raportu KPMG w Polsce pt. „Zarządzanie doświadczeniami klienta (CX) w erze RODO – jak Polacy dbają o ochronę informacji o sobie?”. Najważniejszą z punktu widzenia respondentów zmianą jest możliwość żądania usunięcia danych lub żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1001 Z 1079