Polski fintech ZEN startuje z usługą konta wielowalutowego w 32 krajach, czym jeszcze chce zdobyć klientów?

Polski fintech ZEN startuje z usługą konta wielowalutowego w 32 krajach, czym jeszcze chce zdobyć klientów?
Fot. Materiały prasowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Polski fintech ZEN, który oferuje usługi na styku finansów i zakupów, wprowadza ofertę jednocześnie w 32 krajach Europy, zapewniając na początek obsługę w dwóch językach: polskim i angielskim, podała spółka. Oferta ZEN obejmująca m.in. konto wielowalutowe z kartą, cashback, platformę płatności online oraz dodatkową ochronę transakcji zakupowych, jest dostępna za pośrednictwem aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego online, w modelu abonamentowym.

„Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności od klientów spływają do nich natychmiast po zapłacie – to rzadko spotykane rozwiązanie zdecydowanie ułatwia płynność finansową” – czytamy w komunikacie. 

Benefity za zakupy

Jak podano, kupujący online, jak i offline, mogą korzystać z benefitów – jednym z nich jest ochrona zakupów w ramach pakietu ZEN Care. W razie konieczności złożenia reklamacji u sprzedawcy, ZEN przejmuje całą procedurę na siebie. Klienci ZEN automatycznie otrzymują też przedłużenie o rok gwarancji producenta na zakupione produkty. 

Dzięki ofercie cashback, natychmiastowy zwrot na konto konsumenta jest dostępny w ponad 100 sklepach współpracujących z ZEN, takich jak m.in. AliExpress, Booking.com, Allegro, Media Markt czy RTV Euro AGD. 

„Innym źródłem oszczędności są karta Mastercard i wielowalutowe konto ZEN, gwarantujące klientom brak prowizji za przewalutowanie, np. podczas zakupów w zagranicznych sklepach internetowych czy przy wypłatach z bankomatów na całym świecie” – czytamy dalej. 

Oferta ZEN dla klientów biznesowych

Oferta ZEN dla klientów biznesowych integruje konto firmowe oraz platformę płatności online. 

Dzięki połączeniu tych dwóch elementów przedsiębiorcy sprzedający online nie muszą korzystać z będącego branżowym standardem konta technicznego i otrzymują płatności od swoich klientów od razu po zapłacie. Platforma ZEN obsługuje też szeroki wachlarz różnych form płatności online, zapewniając konsumentom wybór i poprawiając konwersję, podano także. 

ZEN to akronim „zero effort non-bank”, a jednocześnie nawiązanie do stanu, w którym nasz klient może mieć poczucie spokoju, bezpieczeństwa i kontroli nad swoimi pieniędzmi oraz transakcjami zakupowymi.

„Stworzyliśmy pakiet rozwiązań, który obejmuje niedostępne nigdzie indziej korzyści oraz kompleksową ochronę, a to wszystko z zapewnieniem niskich kosztów i doskonałego doświadczenia użytkownika. Wierzę, że z taką propozycją możemy śmiało konkurować, nie tylko w Polsce, ale też na rynkach europejskich”- powiedział założyciel ZEN Dawid Rożek, cytowany w komunikacie. 

Miesięczna opłata abonamentowa w modelu subskrypcji

Od każdego użytkownika ZEN pobiera miesięczną opłatę abonamentową w modelu subskrypcji, z możliwością rezygnacji w dowolnej chwili. Każdy plan abonamentowy posiada limity, w ramach których ZEN nie pobiera opłat za korzystanie ze wszystkich funkcjonalności serwisu.  

Partnerem strategicznym ZEN jest Mastercard

Firma współpracuje z fintechem nie tylko w obszarze płatności, ale zapewnia także technologiczny i biznesowy know-how, wsparcie ekspertów w zakresie rozwoju produktu i marketingu, jak również dostęp do partnerów Mastercard w Polsce i za granicą.

Nasza współpraca z ZEN jest świetnym przykładem holistycznego podejścia Mastercard do fintechów.

„Jesteśmy z ZEN od samego początku, pomagając rozwijać produkt oraz opracować strategię wejścia na rynek. Ze swojej strony oferujemy technologię, know-how, doświadczenie i globalną skalę działania, zaś ZEN kreatywność i zwinność charakterystyczną dla fintechów. Cieszymy się, że jesteśmy dla ZEN partnerem pierwszego wyboru, ponieważ wierzymy, że kompleksowa współpraca między dużymi firmami a start-upami ma wielki potencjał tworzenia innowacji w obszarze cyfrowych płatności, zarówno dla konsumentów, jak i przedsiębiorców” – powiedział dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe Bartosz Ciołkowski, cytowany w komunikacie. 

ZEN jest międzynarodową firmą fintech z siedzibą w Polsce, która posiada licencję pieniądza elektronicznego wydaną przez centralny bank Litwy, a usługi finansowe świadczy w 32 krajach Europy. Firma została założona przez Dawida Rożka, twórcę międzynarodowego sukcesu platformy G2A.com, i rozwija się przy strategicznym wsparciu Mastercard.

Źródło: ISBnews