Artykuły ze źródła: Axis Communications

zakupy, koronawirus
Technologie i innowacje

Systemy audio w sklepach w czasie pandemii: większe bezpieczeństwo i wygoda zakupów

W obliczu niecodziennych warunków, zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta w handlu ma kluczowe znaczenie dla przyciągnięcia kupujących. Sprzedawcy detaliczni mogą bezpośrednio wpływać na klientów, wprowadzając zmiany w ekspozycji, czy dodając dodatkowe usługi. Mało kto zwraca jednak uwagę na… dźwięk. A okazuje się, że może on być jednym z ważnych elementów pozytywnego doświadczenia klienta.

CZYTAJ WIĘCEJ
kod QR
Technologie i innowacje

Covid-19: powrót kodów QR, bezdotykowość w cenie

Kody QR, bijące rekordy popularności w Chinach, jeszcze niedawno w Europie wydawały się znikającą technologią. Tymczasem, 2020 stał się rokiem powrotu tych rozwiązań, przede wszystkim za sprawą pandemii, stawiającej w centrum uwagi technologię zbliżeniową. Bezdotykowe kody wspierają dzisiaj nie tylko kampanie marketingowe, ale również pozwalają zachować zasady dystansu, a co najważniejsze: integrują różnorodne technologie podnoszące poziom bezpieczeństwa ‒ podkreślają eksperci z Axis Communications.

CZYTAJ WIĘCEJ
sklep, handel, wózek, koronawirus
Z rynku finansowego

Koronawirus: jak zmieniły się zwyczaje klientów i system zakupów w sklepach stacjonarnych

Zachowania zakupowe klientów zmieniły się znacząco w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie firmy DS Smith, 68% Polaków twierdzi, że w czasie pandemii robiło więcej zakupów w Internecie, a 91% z nich deklaruje, że nadal będzie kupować tyle samo lub więcej online. Choć dzięki znacznemu zniesieniu ograniczeń, Polacy wrócili do sklepów, należy spodziewać się, że część nowych zachowań zakupowych zostanie z nami na dłużej – jak wynika z danych EY, co trzeci Polak po ustaniu pandemii deklaruje większe zakupy online ‒ wyliczają eksperci z Axis Communications.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1