Autor: NIE

Powiedzieli

Cytat dnia – 2016.03.18 Zbigniew Jagiełło

jagiello.zbigniew.pko.bp.06.400x216W tak dużej organizacji jak nasza, profesjonalna polityka kadrowa oraz spójne zarządzanie jest sprawą kluczową. Sukces przedsiębiorstwa, w każdym obszarze zależy od ludzi. Dzięki ich kompetencjom i zaangażowaniu osiągamy imponujące wyniki biznesowe i wzmacniamy naszą pozycję na rynku zarówno, jako instytucji odpowiedzialnej społecznie, jak i solidnego pracodawcy.

Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Bankowość

Obsługa bez Barier

bzwbk.logo.04.400x100Ruszyła wyjątkowa kampania wizerunkowo-informacyjna Banku Zachodniego WBK, skierowana do osób zainteresowanych tematyką niepełnosprawności. Kampania dąży do zwiększenia świadomości różnorakich udogodnień oferowanych przez bank z myślą o tej grupie klientów. Kampania jest elementem programu „Obsługa bez Barier”, realizowanego przez Bank Zachodni WBK od 2010 roku. Jego celem jest zapewnienie możliwości komfortowego korzystania z usług banku przez osoby z różnymi typami niepełnosprawności, we wszystkich kanałach obsługi.

Komentarze ekspertów

Przeterminowane należności – kiedy i gdzie szukać pomocy w windykacji

Problem oczekiwania na spłatę przeterminowanych należności z tytułu faktur za towar lub usługę nie jest niestety obcy polskim przedsiębiorcom. Narusza on płynność finansową na tyle, by sprawić, że firma, nie mogąc regulować swoich zobowiązań, z wierzyciela nierzadko staje się dłużnikiem.

Trudności z odzyskaniem należności mają duży wpływ m.in. na możliwości inwestycyjne biznesu. Ponad 72% polskich przedsiębiorców deklaruje, że zatory płatnicze są barierą w rozwoju firmy.

STRONA 25 Z 43