Więcej elastyczności w branży ubezpieczeniowej
Sollers Consulting powitał ponad 250 uczestników z 12 państw na szóstej międzynarodowej konferencji „Innovation in Insurance” zorganizowanej w Warszawie.
Sollers Consulting powitał ponad 250 uczestników z 12 państw na szóstej międzynarodowej konferencji „Innovation in Insurance” zorganizowanej w Warszawie.
Sollers Consulting powitał 200 przedstawicieli polskiej branży finansowej w Restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich w Warszawie.
14 września 2017 w warszawskim biurze Sollers Consulting odbyły się warsztaty w ramach „Agile Warsaw”. Gościem specjalnym wydarzenia był Angel Medinilla, jeden z wiodących specjalistów Agile/Lean w Europie i Ameryce Łacińskiej. Wydarzenie zgromadziło 70 entuzjastów Agila’a
Od kilku lat w środowisku bankowym mówi się o realizacji strategii omnichannel, która koncentruje się na wygodzie klienta. Omnichanel to zintegrowane ze sobą kanały sprzedażowe, które mają na celu jak najlepszą jego obsługę. Chociaż poszczególne banki są na różnym poziomie zaawansowania we wdrażaniu tego podejścia, to bez wątpienia pojęcie omnichannel na dobre zapisało się w pamięci zarówno bankierów, jak i samych klientów. Sięgając po dowolne produkty w kanale bankowym, oczekujemy wygodnych rozwiązań. Czy zatem banki, decydując się na dystrybucję, również ubezpieczeń, są gotowe spełnić wysokie wymagania klientów, oczekujących uporządkowanych usług i spójnej informacji bez względu na kanał sprzedaży, który wybierają?
Sprzedaż ubezpieczeń dla wielu banków może stać się ważnym, dodatkowym źródłem przychodu. Przy wymagających uwarunkowaniach rynku staje się kierunkiem wartym rozwijania. Z perspektywy ubezpieczyciela, który chce być obecny w wielu kanałach to jednak często duże wyzwanie.
Sollers Consulting i Alfresco ogłosili podpisanie umowy partnerskiej, która definiuje Sollers jako integratora pierwszego wyboru rozwiązań BPM i ECM w Europie. Umowa pokrywa takie obszary współpracy jak rozwój biznesowy, wspólne działania sprzedażowe i marketingowe.
Sektor finansowy od kilku lat mierzy się z dynamicznymi zmianami, jakie mają miejsce na całym świecie. Cyfryzacja kanałów sprzedaży, cloud computing, wielokanałowość, integracja obsługi finansowej, telematyka to tylko niektóre technologie, które znacząco zmieniają dzisiejsze funkcjonowanie firm w tym sektorze. Jednocześnie obserwujemy wzrost świadomości technologicznej klientów, penetrację urządzeń mobilnych i skłonność do korzystania z internetowych usług finansowych.
Czy wpłynie na Twój biznes? – Ocena sektora ubezpieczeń przedstawiona podczas 5. konferencji „Innowacje w ubezpieczeniach”, organizowanej przez Sollers Consulting i Guidewire Software.
Obecnie z ubezpieczeń korzysta zaledwie 2% całego świata, co wskazuje na istnienie ogromnego potencjału na tym rynku. Szacuje się, że roczna wartość nieobjętego ubezpieczeniem ryzyka w obszarze nieruchomości wynosi 221 mld USD. Wydaje się więc, że firmy ubezpieczeniowe w dalszym ciągu mają szanse na to, aby powiększać swój udział w rynku i przetrwać. Czy ubezpieczyciele będą w stanie poradzić sobie ze zbliżającymi się zmianami?