Autor: Sollers Consulting

Ranking 50 największych banków w Polsce 2017 wg Miesięcznika Finansowego BANK
BANK 2017/06

50 Największych Banków w Polsce 2017: Dystrybucja ubezpieczeń w kanale bankowym a podejście omnichannel

Od kilku lat w środowisku bankowym mówi się o realizacji strategii omnichannel, która koncentruje się na wygodzie klienta. Omnichanel to zintegrowane ze sobą kanały sprzedażowe, które mają na celu jak najlepszą jego obsługę. Chociaż poszczególne banki są na różnym poziomie zaawansowania we wdrażaniu tego podejścia, to bez wątpienia pojęcie omnichannel na dobre zapisało się w pamięci zarówno bankierów, jak i samych klientów. Sięgając po dowolne produkty w kanale bankowym, oczekujemy wygodnych rozwiązań. Czy zatem banki, decydując się na dystrybucję, również ubezpieczeń, są gotowe spełnić wysokie wymagania klientów, oczekujących uporządkowanych usług i spójnej informacji bez względu na kanał sprzedaży, który wybierają?

BANK 2017/01

Sollers Consulting o zmianach technologicznych w sektorze finansowym

Sektor finansowy od kilku lat mierzy się z dynamicznymi zmianami, jakie mają miejsce na całym świecie. Cyfryzacja kanałów sprzedaży, cloud computing, wielokanałowość, integracja obsługi finansowej, telematyka to tylko niektóre technologie, które znacząco zmieniają dzisiejsze funkcjonowanie firm w tym sektorze. Jednocześnie obserwujemy wzrost świadomości technologicznej klientów, penetrację urządzeń mobilnych i skłonność do korzystania z internetowych usług finansowych.

Artykuły

Nadchodzi InsurTech

Czy wpłynie na Twój biznes? – Ocena sektora ubezpieczeń przedstawiona podczas 5. konferencji „Innowacje w ubezpieczeniach”, organizowanej przez Sollers Consulting i Guidewire Software.
Obecnie z ubezpieczeń korzysta zaledwie 2% całego świata, co wskazuje na istnienie ogromnego potencjału na tym rynku. Szacuje się, że roczna wartość nieobjętego ubezpieczeniem ryzyka w obszarze nieruchomości wynosi 221 mld USD. Wydaje się więc, że firmy ubezpieczeniowe w dalszym ciągu mają szanse na to, aby powiększać swój udział w rynku i przetrwać. Czy ubezpieczyciele będą w stanie poradzić sobie ze zbliżającymi się zmianami?

STRONA 2 Z 2