Autor: Alior Bank

Z rynku finansowego

Alior Bank rozpoczyna kampanię daily banking

17 września br. ruszyła pierwsza w historii Alior Banku kampania marketingowa promująca usługi daily bankingu. Stanowi ona element odświeżonej komunikacji marki. Koncepcja kampanii została dostosowana do wprowadzonej w tym roku strategii „Cyfrowego buntownika”, jednak najbardziej charakterystyczne dla banku symbole, takie jak logo z wizerunkiem anioła czy postacie w melonikach, nie zmieniły się i nawiązują do tradycji.

Z rynku finansowego

Pomoc Alior Banku dla klientów poszkodowanych w sierpniowych nawałnicach

Od 1 września br. klienci Alior Banku, którzy ucierpieli w wyniku sierpniowych nawałnic w województwach kujawsko-pomorskim oraz pomorskim, mogą skorzystać ze specjalnych rozwiązań, mających na celu wsparcie poszkodowanych. Pomoc przeznaczona jest dla klientów posiadających w banku kredyty hipoteczne i pożyczki gotówkowe. W pomoc dla poszkodowanych zaangażowali się także pracownicy Alior Banku, organizując zbiórkę środków pieniężnych oraz najpotrzebniejszych rzeczy. Bank przekaże również fundusze na odbudowę świetlic wiejskich w dwóch miejscowościach, które ucierpiały podczas nawałnic.

STRONA 12 Z 13