Autor: PKO Bank Polski / PKO BP

blockchain
Cyberbezpieczeństwo

PKO Bank Polski, jako pierwszy bank w Europie, wdrożył trwały nośnik 2.0

Trwały nośnik wkracza w Polsce w nowy etap rozwoju. Dzięki unikalnemu połączeniu technologii blockchain i macierzy WORM w chmurze, rozwiązanie utworzone przez KIR w partnerstwie z Hitachi oraz z udziałem OChK i IBM, może posłużyć polskim firmom do szybkiej i bezpiecznej elektronicznej dystrybucji dokumentów prywatnych. PKO Bank Polski jako pierwszy udostępnił to narzędzie w kontaktach ze swoimi klientami.

Kampania „Kibicuj z PKO Kontem Za Zero”
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski wystartował z kampanią „Kibicuj z PKO Kontem Za Zero”

PKO Bank Polski i CANAL+ podjęły oficjalną współpracę i zainicjowały promocję skierowaną m.in. do kibiców PKO Bank Polski Ekstraklasy. Każdy nowy klient, który założy PKO Konto Za Zero w PKO Banku Polskim może skorzystać z promocji i otrzyma voucher gwarantujący półroczny dostęp do serwisu CANAL+ telewizji przez internet do pakietów sport albo film o wartości nominalnej 300 zł.

iPKO PKO BP
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski: nowe funkcje aplikacji mobilnej iPKO biznes

Użytkownicy aplikacji iPKO biznes mogą obsługiwać w niej karty firmowe: sprawdzić, ile pieniędzy mają do dyspozycji, historię transakcji oraz limity dzienne i miesięczne. To pierwsze takie rozwiązanie na rynku bankowym w Polsce, skierowane do klientów firmowych. Aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje takie jak m.in. aktywacja karty, nadanie i zmiana PIN-u, możliwość zastrzeżenia karty, czy logowanie biometryczne.

PKO BP, Oficjalna Karta Ekstraklasy
Z rynku finansowego

Są już specjalne karty debetowe PKO BP z benefitami dla kibiców TS Podbeskidzie Bielsko-Biała, PGE FKS Stali Mielec i Warty Poznań

Klienci PKO Banku Polskiego, w tym kibice trzech nowych klubów Ekstraklasy, będą mogli posługiwać się kartami z herbami swoich klubów. Wygląd każdej z kart współtworzyli przedstawiciele drużyn i PKO Banku Polskiego. Karta z wyeksponowanym herbem klubów Ekstraklasy to jedyny taki produkt na rynku ‒ podkreśla w komunikacie Bank.

PKO Bank Polski - Logo
Z rynku finansowego

PKO BP: platforma Opportunity Network dla klientów biznesowych banku

Klienci firmowi PKO Banku Polskiego, jako jedynego banku w Polsce, mogą już korzystać z Opportunity Network – cyfrowej platformy o globalnym zasięgu, która umożliwia nawiązywanie relacji biznesowych. Na platformie można kupować i sprzedawać swoje produkty, usługi, firmy, czy nieruchomości. Są na niej dostępne oferty 35 tys. wyselekcjonowanych firm ze 140 krajów. Z platformy mogą skorzystać przedsiębiorcy zaproszeni przez bank i spełniający określone kryteria finansowe.

iPKO PKO BP
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski: nowe rozwiązania dla przedsiębiorców w iPKO biznes

PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienia dla klientów biznesowych. Klienci mogą już w iPKO biznes nadawać uprawnienia do rachunków z pomocą specjalnego kreatora. Ci, którzy korzystają z usługi PKO Cash zamówią online tzw. bezpieczne koperty do deponowania gotówki we wrzutniach. Przez iPKO biznes można też zamówić karty przedpłacone. Nowe funkcje zyska usługa PKO Rachunki Wirtualne.

PKO BP - Oddział
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski udostępnił usługę wideodoradcy klientom indywidualnym

PKO Bank Polski udostępnił usługę wideodoradcy klientom indywidualnym. Każdy kto będzie chciał porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych, a także wypełnić z jego pomocą wniosek o pożyczkę gotówkową, kartę kredytową, ubezpieczenie komunikacyjne albo limit odnawialny w koncie, będzie to mógł zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem. Do tej pory z usługi korzystali klienci firmowi.

STRONA 11 Z 18