Autor: PKO Bank Polski / PKO BP

asystent głosowy
Finanse osobiste

IKO: jest już dostępny asystent głosowy. Wystarczy wypowiedzieć polecenie

Za pomocą asystenta głosowego klienci PKO Banku Polskiego korzystający z IKO mogą m.in. zrobić przelew, sprawdzić stan konta i jego historię oraz zapłacić BLIKIEM. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, asystent umożliwia swobodną komunikację głosową lub tekstową. Nowa funkcja działa pilotażowo dla części użytkowników IKO, w ciągu kilku tygodni będzie dostępna dla wszystkich.

PKO BP - Oddział - Rotunda
Z rynku finansowego

PKO Bank Polski: zysk netto w I kw. 2020 r. wyniósł 503 mln zł, wpływ COVID-19 na wyniki to 228 mln zł

Zysk netto grupy PKO BP w pierwszym kwartale 2020 roku spadł do 503 mln zł z 862 mln zł rok wcześniej – poinformował bank w raporcie. Zysk banku okazał się o 5,4 proc. niższy od oczekiwań rynku, który spodziewał się, że wyniesie on 531,9 mln zł. Wpływ COVID-19 na wyniki wyniósł 228 mln zł, bank utworzył także odpis na Bank Pocztowy w wysokości 90 mln zł.

PKO BP - Oddział
Z rynku finansowego

Wideorozmowa z doradcą firmowym w PKO Banku Polskim

Wideorozmowa z doradcą firmowym w PKO Banku Polskim? Nic prostszego – wystarczy komputer lub telefon z kamerą, głośnikiem i mikrofonem oraz dostępem do internetu. Zaledwie kilka chwil na wypełnienie formularza na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl i pozostaje już tylko czekać na sms lub e-mail z godziną spotkania online. Rozwiązanie powstało we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem.

STRONA 12 Z 18