Autor: Zespół SoftNet Sp. z o.o.

bank, wirtualna ikona, mężczyzna z kartą i smartfonem, znak ostrzegawczy, fraud
Miesięcznik Finansowy BANK 2025/09

„AntyFraud” – nowy standard ochrony przed fraudem dla banków spółdzielczych 

Banki spółdzielcze jako filary lokalnych społeczności coraz częściej muszą mierzyć się z wyzwaniami związanymi z cyfrową transformacją i bezpieczeństwem transakcji. Rośnie udział operacji realizowanych zdalnymi kanałami – klienci oczekują szybkich i wygodnych rozwiązań, co jednak zwiększa ryzyko różnego rodzaju ataków. Trudność w weryfikacji tożsamości użytkownika w kanałach elektronicznych to jedno z kluczowych wyzwań, z którymi mierzą się dziś instytucje finansowe. Sprawcy wykorzystują zaawansowane techniki socjotechniczne, m.in. do wykradania danych logowania do bankowości internetowej lub do instalacji niepożądanego oprogramowania na urządzeniach klientów.

STRONA 1 Z 1