Autor: Samsung

BANK 2024/05

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – Samsung Electronics / Promocja | Samsung IoT i AI dla inteligentnego zarządzenia placówkami banku: Optymalizacja w praktyce

Paweł ZaworskiOne Samsung – Senior ManagerSamsung Electronics Zarządzanie placówką banku w kontekście technologii można podzielić na dwa elementy: W obu przypadkach odpowiedzią może być IoT, czyli internet rzeczy pozwalający na komunikowanie się wybranych urządzeń w celu optymalizacji wspólnej pracy oraz AI, czyli sztuczna inteligencja pozwalająca na uczenie urządzeń pewnych schematów i zachowań, dzięki czemu ich optymalizacja i wybór scenariusza działań dokonują się automatycznie. Customer Experience – wygoda klientów […]

CZYTAJ WIĘCEJ
Komputer, karta kredytowa i kłódka
BANK 2022/11

Raport Specjalny | IT@BANK 2022 – Samsung Electronics Polska | Urządzenie musi być bezpieczne!

Według Check Point, na świecie ponad 40% smartfonów jest podatnych na ataki cyberprzestępców. W samym 2021 r. zaatakowanych zostało ponad 10 mln urządzeń mobilnych. Spora część to urządzenia firmowe, na których niemal zawsze znajdują się informacje poufne lub wrażliwe dotyczące działalności firmy. Stąd też organizacje szukają odpowiedzi na pytanie, jak można skutecznie zabezpieczyć urządzenia końcowe wykorzystywane przez pracowników?

CZYTAJ WIĘCEJ
BANK 2021/04

Raport Specjalny | Forum Technologii Bankowych – Samsung Polska | Mobilne rozwiązania dla bankowości – Samsung Galaxy A52 i A72 Enterprise Edition

Sektor bankowy to jeden z najsilniej regulowanych obszarów gospodarki. To także jedna z najlepiej rozwiniętych pod względem innowacji technologicznych branż, która mimo wyśrubowanych restrykcji wyznacza trendy na drodze cyfrowej zmiany pozostałym sektorom na rynku finansowym i nie tylko.

CZYTAJ WIĘCEJ
Raporty

Ponad połowa pracowników wykorzystuje telefon służbowy tak samo jak prywatny. Czy pracodawcy są tego świadomi?

Ponad połowa pracodawców w Polsce jest przekonanych, że pracownicy nie mogą korzystać z telefonu służbowego do innych celów, niż te związane z pracą. Mimo to 55% pracowników wykorzystuje firmową komórkę w taki sam sposób jak telefon prywatny. Swobodnie z telefonu służbowego korzysta prawie co trzeci menedżer wysokiego szczebla, a 55% używa tego urządzenia do celów prywatnych, ale z pewnymi ograniczeniami.

CZYTAJ WIĘCEJ
STRONA 1 Z 1