Adyen i Inter IKEA Systems ogłaszają globalne partnerstwo w zakresie płatności online oraz stacjonarnych

Adyen i Inter IKEA Systems ogłaszają globalne partnerstwo w zakresie płatności online oraz stacjonarnych
Źródło: Adyen
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Integracja z platformą technologii finansowych Adyen pomoże IKEA w odkrywaniu nowych informacji o klientach i ulepszeniu funkcji lojalnościowych we wszystkich kanałach sprzedaży, jednocześnie upraszczając raportowanie finansowe, czytamy w komunikacie prasowym Firmy.

Adyen, platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosiła globalne partnerstwo z IKEA – szwedzką firmą wyposażenia wnętrz.

Współpraca z Adyen pozwoli IKEA połączyć kanały sprzedaży stacjonarnej oraz cyfrowej i zaoferować klientom lepsze doświadczenia w zakresie płatności i lojalności.

Czytaj także: e-sklepy współpracujące z Adyen już mogą swoim klientom udostępnić płatności odroczone PayPo

Dane klientów a wielokanałowe programy lojalnościowe

Wykorzystanie platformy technologii finansowych Adyen do zbierania danych o płatnościach z kanałów stacjonarnych i cyfrowych pozwala na odkrywanie całościowych informacji o klientach.

Gromadząc dane o płatnościach ze wszystkich kanałów sprzedaży na jednej platformie, partnerzy są w stanie zidentyfikować zachowania zakupowe w różnych kanałach, co otwiera nowe możliwości biznesowe związane z wartością klienta, w całym cyklu życia i wszystkich kategoriach relacji z klientami.

Czytaj także: SumUp i Adyen zaoferuję obsługę płatności MŚP na całym świecie

IKEA i Adyen – konsolidacja technologii w celu osiągnięcia doskonałości operacyjnej

Platforma technologiczna Adyen zapewnia zamknięty system płatności oferujący franczyzobiorcom IKEA globalne przetwarzanie i akceptację płatności, lokalne metody płatności i rozliczenia i rozliczenia typu „like-for-like”.

Taki model redukuje liczbę umów i integracji w globalnych operacjach IT, upraszczając raportowanie finansowe oraz zarządzanie danymi klientów.

Konsolidacja w ramach platformy Adyen wszystkich technologii i narzędzi odpowiadających za operacje handlowe zmniejsza ryzyko zakłóceń operacyjnych i ułatwia rozwiązywanie problemów.

– Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z firmą IKEA i pomóc jej w skalowaniu wysiłków na rzecz zrozumienia klientów oraz zachowań, które prowadzą do długotrwałych relacji z tą ikoniczną marką – mówi Tobias Lindh, Managing Director, Adyen Nordics & Baltics. 

Źródło: Adyen