Luxury Card wprowadza na rynek trzy nowoczesne metalowe karty obsługiwane przez MasterCard

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

160205.luxurycard.400xNewark, Delaware i Jackson, Wyoming - (Business Wire) - Luxury CardTM wprowadziła na rynek trzy nowe karty kredytowe oparte na opatentowanym projekcie i konstrukcji: MasterCard® Gold CardTM (złota karta - wersja najbardziej prestiżowa), MasterCard® Black CardTM (czarna karta - wersja średniej klasy) oraz MasterCard® Titanium CardTM (karta tytanowa - wersja podstawowa).

Luxury Card to jedyny program kart kredytowych na świecie oferujący pełną gamę kart metalowych i wykonanych z włókna węglowego, jak również własnościową kartę pokrytą 24-karatowym złotem oraz nielimitowane zwroty środków (cashback) z transakcji bezgotówkowych do 2% wartości transakcji.

Oprócz nowoczesnego projektu i konstrukcji karta oferuje posiadaczowi wyjątkowe korzyści, w tym:

  • wiodący w branży program nagród,
  • podwójne punkty w przypadku opłat za przelot. Przykładowo za uzyskanie 50 000 punktów klient otrzyma bilet o wartości 1 000 USD,
  • zwroty środków (cashback) z transakcji bezgotówkowych do 2% wartości transakcji,
  • zasilenie karty kwotą do 200 USD rocznie za zakup biletów lotniczych – dotyczy posiadaczy złotych i czarnych kart,
  • dedykowana, całodobowa usługa konsultantów „Luxury Card ConciergeTM”,
  • program „VIP Hotel & Travel”,
  • luksusowe prezenty od najbardziej kultowych i rozpoznawalnych marek na świecie dla posiadaczy złotych i czarnych kart,
  • „Luxury Magazine” – wyjątkowy przewodnik po luksusowych produktach, dostępny wyłącznie dla posiadaczy kart,
  • technologia chipów gwarantująca ochronę danych zawartych na koncie.

Produkty Luxury Card skupiają się na potrzebach wynikających ze stylu życia, jaki prowadzą ich posiadacze – zarówno w kraju, jak i za granicą. „Wszystkie produkty Luxury Card zostały zaprojektowane z myślą o klientach, aby zapewnić im bezstresowe korzystanie z kart. Podejście to odzwierciedla nowo powstała strona internetowa, jak również wszystkie świadczone przez nas usługi. Nieustannie dążymy do zapewniania posiadaczom kart wyjątkowych korzyści i walorów” – zapewnia Marina Kissam, dyrektor ds. budowania więzi z klientami w Luxury Card.

Dla każdego produktu Luxury Card określono inną roczną opłatę, w zależności od zakresu korzyści dostępnych dla posiadacza. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.luxurycard.com.

Źródło: Luxury Card