Godło Firma Przyjazna Klientowi dla MetLife

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

metlife.01.400x153Firma Przyjazna Klientowi to tytuł przyznawany przez konsumentów na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

MetLife po raz drugi z rzędu otrzymało prestiżowe godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom wyróżniającym się wysoką jakością obsługi klientów.

Analizie poddawane są doświadczenia klientów w czterech obszarach: ogólne zadowolenie, satysfakcja ze współpracy, ocena jakości obsługi oraz skłonność do rekomendacji danej firmy. O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85 proc. oraz pozytywna rekomendacja Kapituły Programu. 

„Od wielu lat konsekwentnie usprawniamy procesy obsługi. Ponowne wyróżnienie MetLife wspiera obraną strategię, w której orientacja na klienta jest podstawą wszystkich naszych działań” – mówi Łukasz Kalinowski, prezes zarządu i dyrektor generalny MetLife. Godło Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane na okres 12 miesięcy. Oficjalne wręczenie certyfikatu nastąpi 18 czerwca 2015 r.

Źródło: PIU