17 listopada: IT@BANK 2022 ‒ wyzwania przyszłości
Opierając się na polskim przykładzie, bankowość dość szybko przystosowała się do zmian technologicznych, które zachodziły w minionym dziesięcioleciu.
Krajowa transformacja cyfrowa sektora bankowego wciąż stanowi dobry przykład dla wielu krajów rozwiniętych.
Obecnie w aspekcie technologii polskie banki dążą do ciągłej zmiany. Stale odkrywają i pogłębiają zalety chmury, AI czy uczenia maszynowego i coraz chętniej poszukują nowych, lepszych rozwiązań.
W przeszłości sektor bankowy utrwalił się jako gałąź gospodarki wyjątkowo stabilna i przewidywalna. Takiej bankowości klienci ufają i w oparciu o te przymioty decydują się wybierać usługi finansowe.
W dłuższej perspektywie i w kolejnych dekadach wyzwaniem dla banków staje się więc pogodzenie dwóch wydawałoby się skrajnych przymiotów – stabilności i ciągłej zmiany.
Tegoroczna edycja IT@BANK 2022 będzie miejscem dyskusji o przyszłości technologicznej bankowości w świecie cywilizacji elektronicznej.
Konferencja, która od lat pokazuje kierunki i trendy rozwoju usług finansowych, została podzielona na cztery bloki tematyczne:
I. Kryzysy szansą na poszukiwanie nowych rozwiązań.
II. Klientocentryczność czyli „back to the roots”.
III. Przegląd nowości, wyzwań, technologii, perspektywy na przyszłość.
IV. Jak nie zmarnować „dobrego” kryzysu – Debata CIO.
Na stronie konferencji znajdą Państwo warunki udziału, formularz rejestracyjny oraz program.
IT@BANK 2022
Zapraszamy do udziału w konferencji!
17 listopada 2022 roku
Hilton Warsaw City