Zaproszenie na Kongres Bankowości Detalicznej, 2 grudnia 2025 r.

Zaproszenie na Kongres Bankowości Detalicznej, 2 grudnia 2025 r.
Źródło: EKF / KBD
Kongres Bankowości Detalicznej (KBD) jest jednym z największych cyklicznych forów dyskusyjnych przedstawicieli banków, regulatorów i doradców z obszaru bankowości detalicznej. Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji, która odbędzie się już 2 grudnia ’25, na Giełdzie Papierów Wartościowych Warszawie. Miesięcznik Finansowy BANK i Portal Finansowy BANK.pl są patronami medialnymi kongresu.

Kongres stanowi platformę merytorycznej debaty nt. najbardziej aktualnych wyzwań i dylematów bankowości detalicznej. Jest również miejscem inicjowania rekomendacji.

Naszym celem jest racjonalizacja działań legislacyjnych i organizacyjnych służących bezpieczeństwu i rozwojowi sektora.

Spotkajmy się, by wymienić idee, porozmawiajmy o przyszłości, trendach i możliwościach współpracy.

Kongres Bankowości Detalicznej 2025 (KBD)

Kongres rozpocznie się dwoma wystąpieniami otwierającymi:

Szymona Midery – przewodniczącego Rady Programowej KBD; prezesa zarządu PKO Banku Polskiego,

Marcina Mikołajczyka – zastępcy przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego,

a zakończy debatą w gronie wiceprezesek i wiceprezesów banków odpowiedzialnych za obszar bankowości detalicznej zatytułowanej:

Nowa era bankowości detalicznej: modele biznesowe i przewagi jutra.

Najważniejsze tematy dla sektora bankowego

W programie Kongresu również:

•         Przewidywalność otoczenia systemowego jako warunek rozwoju sektora finansowego;

•         Modelowa umowa kredytu hipotecznego – pewność i przejrzystość jako fundament rozwoju rynku;

•         Jak bronić się i chronić klientów przed cyberzagrożeniem i nieautoryzowanymi płatnościami?;

•         Życie z AI. Jak sztuczna inteligencja zmienia banki i nas samych?;

•         Od oszczędności do inwestycji – jak uruchomić kapitał Polaków?;

•         Relacja bank–klient w dobie Agentic AI i agentic payments: jak technologia zmienia oblicze bankowości?;

•         Era nowego cyfrowego doradcy – skuteczne źródło informacji czy ryzyko dla klientów i banków?;

•         Konsument w cyfrowym świecie jutra – jak sektor finansowy odpowiada na nowe zagrożenia.        

Źródło: Portal Finansowy BANK.pl