Wyróżnienie dla ING Banku Śląskiego za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE
Proces ING umożliwia w całości zdalne nawiązanie relacji z bankiem. Został doceniony m.in. za najmniejszą liczbę danych i dokumentów potrzebnych do otwarcia rachunku.
W ramach tego procesu klient uzyskuje automatycznie dostęp do systemu ING Business.
ING Business jest kompleksowym systemem bankowości internetowej stworzonym z myślą o firmach, z dostępem do wszystkich produktów, funkcji i usług bankowych zintegrowanych w jednym miejscu.
Jedną z najważniejszych jego zalet jest możliwość podpisywanie dokumentów bankowych, w tym wniosków i umów oraz składania dyspozycji bez konieczności bezpośredniego spotkania z doradcą bankowym.
Czytaj także: ING Bank Śląski z minimalnie niższym zyskiem netto po 3 kwartałach w porównaniu z analogicznym okresem rok temu
ING w Rankingu The Best Digital Solutions for SMEs in the CEE region 2024
– To było dla nas ogromne wyróżnienie móc odbierać nagrodę w kategorii The Best Digital SME Customer Onboarding CEE region 2024.
Chciałybyśmy pogratulować i podziękować zespołom biznesowym, operacyjnym, Compliance i Tech za zaangażowanie w tworzenie i realizację procesu.
To ważne wyróżnienie, ponieważ pokazuje, że to co wszyscy robimy i jak to robimy jest obiektywnie najlepsze – powiedziały Małgorzata Lachiewicz-Kowalska i Barbara Oterman-Płaza, ING Bank Śląski.
Ranking The Best Digital Solutions for SMEs in the CEE region 2024 został przeprowadzony przez SME Banking Club wśród banków obsługujących małe i średnie firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a jego wyniki zostały ogłoszone podczas ceremonii CEE24 SME Banking & Tech Awards, która odbyła się 15 listopada ’24 w Wiedniu.
Więcej informacji o rankingu: https://smebanking.club
Więcej o ING Business: https://www.ing.pl/ingbusiness