Wydarzenia i Opinie. Innovation in Insurance: Lepszy, cyfrowy świat

Wydarzenia i Opinie.  Innovation in Insurance: Lepszy, cyfrowy świat
Fot. Sollers Consulting
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Ubezpieczyciele muszą jeszcze bardziej skupić się na kliencie i zdobywać jego zaufanie. To jedyny sposób na rozwiązanie problemu 1,2 bln dolarów globalnego niedoubezpieczenia. Aby zbudować zaufanie, należy stosować innowacyjne technologie. Ubezpieczyciele muszą uprościć produkty, ustanowić usługi o wartości dodanej, usprawnić procesy i uczynić komunikację bardziej przejrzystą.

Firmy ubezpieczeniowe na całym świecie zwiększają inwestycje w IT. Modernizując infrastrukturę cyfrową, tworzą nowe modele biznesowe, skupiając się na kliencie. Ósma edycja konferencji „Innovation in Insurance”, dostarczyła pogłębionej wiedzy na temat rynków ubezpieczeniowych Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Polski oraz Japonii. Uczestniczyli w niej, między innymi, przedstawiciele Zurich Niemcy, Sagi, Admirala, Beazleya, Axa Direct Japan, Generali Polska czy InsurTech Friday. „Innovation in Insurance”, organizowana przez Sollers Consulting, przyciągnęła ponad 330 ekspertów ubezpieczeniowych z całej Europy, którzy dyskutowali o wyzwaniach związanych z transformacją technologiczną w branży, wymieniając się wiedzą i doświadczeniami.

Budowanie zaufania

Nowe technologie otwierają możliwości we wszystkich obszarach łańcucha wartości, ale ze względu na systemy starego typu innowacje często nie mogą w pełni rozwinąć potencjału. Zachęcam ubezpieczycieli do ponownego przemyślenia sposobu prowadzenia działalności. Nowe produkty i podejście do sprzedaży powinny być oparte na zupełnie nowych sposobach myślenia o ofercie i klientach – stwierdził Michał Trochimczuk, współzałożyciel i partner zarządzający Sollers Consulting.

Według niego, ubezpieczyciele muszą skupić się na kliencie i zdobywać jego zaufanie. Tylko w ten sposób można rozwiązać problem 1,2 bln dolarów globalnego niedoubezpieczenia. Statystyki roszczeń za rok 2019 pokazują, ż...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK