Wiemy, jak będzie wyglądała praca bankowca w epoce post-COVID

Wiemy, jak będzie wyglądała praca bankowca w epoce post-COVID
Monika Jezierska, Kierownik Działu Promocji Sprzedaży, KONTEL. Źródło: KONTEL
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Po roku trwania pandemii nikt już nie ma wątpliwości, że odciśnie ona trwałe piętno na stylu pracy wielu z nas. Jak będzie zorganizowane i gdzie zostanie ulokowane stanowisko pracy konsultanta bankowego Call Center, pracownika obsługi klienta czy specjalisty ds. sprzedaży usług bankowych? Czy firmy z sektora bankowego planują powrót do biur, pracę hybrydową, a może całkowicie zdalną? - komentuje Monika Jezierska z firmy KONTEL

Już w marcu zeszłego roku, gdy rozpoczynała się pierwsza narodowa kwarantanna większość dużych międzynarodowych korporacji, w tym również te mające swoje oddziały w Polsce, wydały swoim pracownikom jasne wytyczne – współpraca zdalna, zero spotkań u klienta czy w siedzibie firmy. Generalnie dystans i korzystanie z narzędzi online.

Dziś, po kilkunastu miesiącach działania firm świadczących szeroko pojęte usługi finansowe w tym nowym modelu zdalnej kooperacji, wiemy jakie jego elementy zadziałały prawidłowo i w jakim kształcie ten model zostanie zaimplementowany do DNA bankowych organizacji.

Przeprowadziłam ostatnio wiele rozmów z pracownikami bankowych infolinii, kierownikami centrów obsługi klienta oraz dyrektorami departamentów.

Przekazane mi przez nich obserwacje związane ze zmieniającymi się warunkami pracy wymuszonymi przez COVID-19, unaoczniają mi i mojemu Działowi Promocji Sprzedaży w KONTEL, jakie plany mają decydenci banków komercyjnych w stosunku do organizacji pracy poszczególnych zespołów w trakcie i po epidemii.

Już teraz bowiem wiadomo, że o ile nawet wirus zniknie prędzej czy później z naszego otoczenia, o tyle skutki nim wywołane w zakresie schematów obsługi klienta i sprzedaży usług bankowych, zostaną z nami na długo, a może na zawsze.

Firma KONTEL od wielu lat wyposaża banki i instytucje finansowe w zaawansowane technologie łączności. Jako dystrybutor z wartością dodaną od prawie 30 lat współpracujemy z marką Plantronics, a historia partnerstwa KONTEL z Polycom to blisko 20 lat.

Na skutek połączenia obu marek powstał koncern Poly, globalny gigant dostarczający rozwiązania do audio i wideo-spotkań, a KONTEL jest reprezentantem jego portfolio w dziedzinie komunikacji biznesowej oraz dystrybutorem pierwszego wyboru przy wielu wymagających projektach w obszarze bankowości.

Klienci, którzy znają już i korzystają z rozwiązań dostępnych w naszej ofercie niezwykle sobie cenią zestawy słuchawkowe Plantronics (Poly), posiadające certyfikat DECT Security, który zapewnia 64-bitowe szyfrowanie połączeń i w konsekwencji gwarantuje poufność rozmów.

Z kolei pracownicy działów IT chętnie wdrażają w swoich organizacjach oprogramowanie Plantronics ManagerPro, umożliwiające im kompleksowe zarządzanie flotą słuchawek w danym Contact Center czy innym kluczowym departamencie banku.

praca zdalna, home office
Źródło: Kontel

Odpowiadasz za wyposażenie sprzętowe zespołu sprzedażowego, pracowników Call Center czy innych kluczowych działów w banku? Skontaktuj się ze mną, a dowiesz się między innymi:

– Jakie działy banków komercyjnych zostaną wytypowane do pracy zdalnej, a jakie wrócą do pracy w biurze po okresie pandemii;

– Jak może wyglądać typowe stanowisko pracy (biurko / home office) i w jaki sprzęt zainwestują duże banki (technologia USB / Bluetooth / zestawy głośnomówiące / wideokonferencje);

– Co się stanie z salami konferencyjnymi w biurowcach (duże sale / średnie / małe sale spotkań).

Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, a także o nowych rozwiązaniach do komunikacji audio-wideo dostępnych w ofercie dystrybutora KONTEL, skontaktuj się:

monika.jezierska@kontel.pl, lub przez konto na portalu Linkedin.

Źródło: aleBank.pl