Usługa MyWallet teraz także w Banku BPH

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

platnosci.zblizeniowe.01.400x267.

  • Usługa MyWallet od T-Mobile dostępna dla klientów Banku BPH.
  • Już ponad 13 milionów klientów z 8 banków może płacić zbliżeniowo telefonem korzystając z usługi MyWallet.

Od 9 kwietnia do grona osób mogących korzystać z usługi MyWallet – mobilnego portfela w telefonie – dołączyli klienci Banku BPH.

Od początku stawiamy na możliwe największą dostępność naszej nowej usługi – smartfonami płacić mogą klienci posiadający jakąkolwiek kartę MasterCard naszego banku. Oferujemy ich w tej chwili dziewięć: pięć do konta oraz cztery kredytowe. Wszystkie można zapisać na karcie SIM w telefonie – mówi Krzysztof Łęgowski, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku BPH.

Przez pierwszy rok klienci Banku BPH mogą korzystać z usługi MyWallet całkowicie bezpłatnie. Po tym okresie wystarczą minimum 4 transakcje miesięcznie, aby usługa pozostała darmowa. W przeciwnym razie – miesięczna opłata wyniesie 3 zł.

Bank BPH to po T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank, mBank, eurobank, Raiffeisen Polbank, Getin Bank i Noble Bank już ósma marka bankowa uczestnicząca w projekcie.

Usługa MyWallet dostępna jest dla każdego – wystarczy odpowiednia karta SIM od T-Mobile i jeden z szerokiego portfolio dostępnych w T-Mobile telefonów obsługujących płatności zbliżeniowe. T-Mobile konsekwentnie zwiększa liczbę partnerów bankowych dzięki czemu MyWallet umożliwia zintegrowanie największej na rynku liczby kart debetowych i kredytowych ułatwiając najwygodniejsze zbliżeniowe płatności mobilne. –  powiedział Jacek Komaracki, Dyrektor Departamentu Współpracy z Partnerami – Usługi Finansowe.

Wraz z rozwojem samej usługi rośnie również zasięg punktów, w których można zapłacić bezgotówkowo. Według najnowszych danych w Polsce liczba terminali obsługujących płatności bezgotówkowe przekroczyła już 400 000 stawiając nasz rynek w gronie światowych liderów rozwoju płatności bezgotówkowych, w tym zbliżeniowych.

MyWallet to usługa, która pozwala na zintegrowanie dowolnej liczby kart debetowych i kredytowych wystawianych przez banki – partnerów usługi i dowolnego zarządzania nimi w płatnościach zbliżeniowych. Z usługi MyWallet mogą korzystać wszyscy użytkownicy T-Mobile, którzy posiadają telefon wyposażony w technologię NFC, kartę SIM NFC, aktywują usługę MyWallet i zainstalują aplikację na smartfonie.

Więcej o nowoczesnej bankowości w T-Mobile można dowiedzieć się na stronie: http://www.t-mobile.pl/pl/mywallet oraz z filmu https://www.youtube.com/watch?v=eo-f9umLHAs.

Źródło: T-Mobile