Ubezpieczenia korporacyjne pod nazwą Allianz Commercial w Polsce od 1 czerwca ’24
Celem wprowadzenia nazwy Allianz Commercial dla ubezpieczeń korporacyjnych jest prezentowanie się jako jedna linia biznesu, ze spójną ofertą dla różnych grup klientów korporacyjnych.
W krajach, w których dotychczas działały zarówno jednostki Allianz Global Corporate & Specialty, jak i lokalne zespoły ubezpieczeń korporacyjnych, zmiana oznacza ich integrację.
W pozostałych krajach – w tym w Polsce – pod nazwą handlową Allianz Commercial funkcjonują dotychczasowe zespoły ubezpieczeń korporacyjnych.
Czytaj także: XI Kongres PIU – 20 lat w Unii Europejskiej – czy to złoty wiek Polski?
Allianz Commercial – integracja usług ubezpieczeniowych
– Naszym celem jest odbudowa i zwiększanie pozycji na rynku ubezpieczeń korporacyjnych w Polsce. W tym celu wykorzystujemy i łączymy kompleksową ofertę i ekspertyzę grupy Allianz oraz szczegółową znajomość polskiego rynku – mówi Marcin Kulawik, prezes Allianz Polska.
– Jako Allianz Commercial lepiej komunikujemy nasz globalny zasięg i potencjał. Mamy spójną ofertę dla każdego segmentu klienta korporacyjnego.
Ogromną rolę odgrywają lokalne kompetencje i wiedza o potrzebach polskich klientów i brokerów. Nasz zespół odpowiada kompleksowo za underwriting i sprzedaż ubezpieczeń korporacyjnych i relacje z brokerami – mówi Katarzyna Laurenza, dyrektor zarządzająca Allianz Commercial w Polsce.
Czytaj także: Bankowcy i ubezpieczyciele podpisali dobre praktyki w zakresie ubezpieczeń spłaty kredytu lub pożyczki
Co oferuje ubezpieczyciel?
Oferta Allianz Commercial w Polsce obejmuje przede wszystkim:
ubezpieczenia mienia przedsiębiorstw,
utraty zysku,
odpowiedzialności cywilnej (w tym D&O),
ubezpieczenia ryzyk finansowych,
mienia w transporcie oraz flot.
Wprowadzenie nazwy Allianz Commercial nie oznacza formalnych zmian w strukturze – zespół ubezpieczeń korporacyjnych pozostaje częścią TUiR Allianz Polska S.A.