Spółdzielcza Grupa Bankowa wybrała agencję, która będzie odpowiadała za wizerunek marki SGB
Na rynku finansowym banki spółdzielcze SGB wyróżnia to, że choć mają ofertę zbliżoną do banków komercyjnych, mogą być znacznie bliżej potrzeb lokalnych społeczności.
Czytaj także: Prezes Banku SGB przed FLBS: strategia banku sprawdza się w niepewnych czasach
Banki lokalnych społeczności
‒ To, co jest wyjątkowe w przypadku tego klienta to priorytety. W reklamie jesteśmy przyzwyczajeni do komunikowania „najlepszości, najtańszości” – komunikacji z pespektywy „ja” czyli zysku i prywatnej korzyści dla klienta.
Tymczasem w bankach spółdzielczych równie ważna jest perspektywa „my” – czyli to, co z banku ma cała lokalna społeczność, co zyskuje w zamian za to, że go wybiera.
Najbardziej inspirujące było to, że historie które opowiemy są inspirowane prawdziwymi wydarzeniami, codziennością wielu ze 180 banków spółdzielczych. Szczególnie jak na bankowe standardy to bardzo ciepły, inspirujący materiał ‒ podkreślili przedstawiciele Kreacji, Agencji GPD.
Czytaj także: Ponad 200 tysięcy użytkowników aplikacji SGB Mobile
Zrozumieć ideę bankowości spółdzielczej
To oczywiście dopiero początek współpracy. Obsługa ramowa najbliższej kampanii będzie pierwszym, ale na pewno nie ostatnim zdaniem agencji.
‒ Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera, który dobrze zrozumiał naszą ideę bankowości spółdzielczej i pomógł nam znaleźć bardzo atrakcyjny sposób na jej pokazanie. Wspólnie chcemy opowiedzieć o tym, jakie naprawdę są banki spółdzielcze SGB. Tę historię tworzymy na co dzień w różnych miejscach w Polsce.
Nie możemy się doczekać, żeby pokazać nasze banki z tej strony. Mamy wyjątkowych klientów i razem dbamy o to co najcenniejsze, wspólną przyszłość i wspólny rozwój ‒ powiedziała Ewelina Ignaczak, dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku.
Czytaj także: Milion kilometrów w słusznym celu – SGB po raz trzeci w ogólnopolskim wyzwaniu RakReaton