SGB Mobile i płatności mobilne Grupy SGB w kinach studyjnych w całej Polsce
W spotach reklamowych prezentowane są funkcje nowej aplikacji: płatności BLIK, usługa Autopay oraz usługa zarządzania kartami płatniczymi.
Billboardy sponsorskie przedstawią szeroki wachlarz płatności mobilnych dostępnych w bankach spółdzielczych z Grupy SGB.
Czytaj także: Kolejne Banki Spółdzielcze SGB z trwałym nośnikiem
Kampania potrwa do czerwca 2022 r.
‒ Banki Spółdzielcze SGB są blisko swoich klientów. Są częścią lokalnych społeczności, dlatego tak ważna jest dla nas również obecność reklamowa na lokalnych rynkach.
Kina studyjne dają nam taką możliwość, często są jedynymi kinami w miejscowościach, gdzie działają nasze banki.
Nowe spoty kinowe to dobrze już znane (z poprzednich kampanii – red.) „małżeństwo” – tym razem nie widać dzieci, ale za to powraca młodszy brat – mówi Ewelina Ignaczak, Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku SA.
Czytaj także: Konto na selfie, nowy zdalny produkt SGB
Oferta Grupy SGB
Spoty reklamowe przedstawiają kolejne funkcjonalności aplikacji SGB Mobile:
- płatności BLIK,
- usługę automatycznych przejazdów przez autostrady – Autopay,
- oraz usługę zarządzania kartami płatniczymi w sklepach on-line, subskrypcjach i portfelach cyfrowych.
Grupa SGB od lipca 2021 roku prowadzi też działania promocyjne w Internecie. Wykorzystuje do tego Google Ads, Facebook Ads oraz D&V 360.
Dzięki temu obecni oraz potencjalni klienci, w różnych miejscach swojej internetowej aktywności, widzą reklamy aplikacji SGB Mobile oraz jej poszczególnych funkcjonalności ułatwiających codzienne życie.
Linki do spotów:
- SGB Mobile – BLIK na telefon – YouTube
- SGB Mobile – karciana ekwilibrystyka – YouTube
- SGB Mobile – do wolnej bramki – YouTube
Specjalny materiał pokazujący jak powstawały ww. spoty: