SGB: mamy już wszystkie płatności mobilne dostępne w Polsce
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, od 27 listopada br. do oferty SGB dołączył Fitbit Pay.
Oznacza to, że klienci Banków Spółdzielczych SGB zyskali dostęp do wszystkich systemów płatności mobilnych dostępnych w naszym kraju.
Do tej pory tak szeroką ofertę płatności mobilnych oferował tylko jeden bank komercyjny w Polsce. Od teraz Spółdzielcy dołączyli do czołówki.
Płatności Fitbit Pay
− Dzięki wdrożeniu płatności Fitbit Pay wszyscy klienci posiadający kartę płatniczą Visa z aktywną funkcją zbliżeniową wydaną przez bank należący do Spółdzielczej Grupy Bankowej mogą po aktywacji usługi dokonywać płatności mobilnych za pomocą urządzeń Fitbit.
Są to zarówno smartwatche, jaki i smartbandy. Wszystkie transakcje są bezpieczne, bo stale chronione poprzez proces tokenizacji – mówi Mirosław Skiba, Prezes Zarządu SGB-Banku SA.
– Od lipca tego roku przyspieszyliśmy mobilnie. W ciągu pięciu miesięcy wypracowaliśmy kompletną ofertę płatności mobilnych dostępnych w naszym kraju.
Do tej pory żaden bank nie dokonał tego w tak krótkim czasie. Nawiązując do ostatniej kampanii reklamowej, Mamy tu wszystko… Płatności mobilne też – wszystkie w Polsce – dodaje Prezes.
Będzie też własna aplikacja mobilna SGB
Strategia „Mobilnego przyspieszenia” w Spółdzielczej Grupie Bankowej przynosi realne efekty. Banki Spółdzielcze SGB pod względem oferowanych płatności mobilnych wiodą prym wśród wszystkich banków w Polsce.
Dzisiaj Banki Spółdzielcze SGB udostępniają swoim klientom następujące formy płatności mobilnych: BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay.
Wkrótce planowane jest wdrożenie Fitbit Pay dla kart Mastercard. W pierwszej połowie 2020 r. powstanie też nowa, własna aplikacja mobilna dedykowana bankom zrzeszonym w Grupie SGB, która zastąpi Portfel SGB.
Więcej informacji na: www.sgb.pl