Selfie z pracy zdalnej – jak zachęcać do pozostania w domu
ERGO Hestia od momentu, gdy w Europie pojawił się koronawirus, radzi agentom, co robić, by zminimalizować ryzyko zakażenia. Pośrednicy od początku otrzymywali informacje z zasadami profilaktyki oraz wskazówkami, jak obsługiwać klientów, by w jak najmniejszym stopniu narażać się na bezpośredni kontakt.
#UbezpieczamZdalnie
ERGO Hestia rozpoczęła również akcję #UbezpieczamZdalnie, w ramach której zachęca agentów do publikowania zdjęć zrobionych podczas pracy w domu. Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają nagrody.
Agenci poprzez prowadzenie punktów sprzedaży są szczególnie narażeni na kontakt z innym człowiekiem. Gdy koronawirus wydawał się być jeszcze daleko od Polski, ERGO Hestia zaproponowała im przeprowadzanie ankiet z klientami, które pozwalały ograniczyć spotkania z nieznajomym.
Nagrody za pracę w domu
Teraz, gdy kolejne informacje o zachorowaniach w Polsce docierają do nas każdego dnia, ERGO Hestia namawia agentów, by pracowali z domu. Firma oferuje narzędzia online, dzięki którym każde istotne zadanie można wykonać przez komputer lub telefon. W ten sposób dba o bezpieczeństwo agentów.
Sopocki ubezpieczyciel wręcz nagradza agentów za pracę z domu. W tym celu ERGO Hestia zorganizowała zabawę na Facebooku. Agenci i pracownicy ubezpieczyciela mogą wrzucać zdjęcia z pracy zdalnej z hasztagiem #UbezpieczamZdalnie.
Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter>>>
Autorzy najbardziej oryginalnych fotografii otrzymają od ERGO Hestii nagrody. Pośrednicy natychmiast zaczęli publikować zdjęcia z domowej pracy, a na nich nie brakuje dzieci, zwierząt i… uśmiechów.
W ten sposób udowadniają, że można skutecznie pracować zdalnie, a wszystko to ze świetnym humorem! Dodatkowo ERGO Hestia udostępnia specjalne nakładki na Facebooku, dzięki czemu każdy może promować tę akcję i przyczynić się do zmniejszania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.
Zamknięte przedstawicielstwa
ERGO Hestia ogłosiła, że wszystkie jej przedstawicielstwa są zamknięte. Przynajmniej fizycznie, bo w ERGO Hestii można ubezpieczyć się mailowo lub telefonicznie. Wystarczy skontaktować się z agentem.
Ubezpieczyciel uprościł wiele procedur i na nowo poinstruował agentów o zasadach działania systemów. Wśród tych rozwiązań są – między innymi – iHestia Lite, która daje możliwość sprzedaży ubezpieczeń z poziomu smartfona czy iMonitor, za pomocą którego można nadzorować wysokość sprzedaży.
Czytaj także: Koranowirus: jakie ubezpieczenie zapewni ochronę w przypadku epidemii
Dodatkowo w Centrum Informacji pośrednicy mogą liczyć na niemal codzienne aktualizacje, dzięki którym na bieżąco otrzymują kolejne wskazówki. Niezwykle istotną pomocą pozostaje system Agent, który jest swoistym centrum zarządzania polisami czy raportami.