Selfie z pracy zdalnej – jak zachęcać do pozostania w domu

Selfie z pracy zdalnej – jak zachęcać do pozostania w domu
Siedziba ERGO Hestia Źródło: Materiały prasowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
ERGO Hestia namawia agentów do pracy zdalnej i do publikowania zdjęć zrobionych podczas pracy w domu w ramach akcji #UbezpieczamZdalnie.

Pośrednicy zaczęli publikować zdjęcia z domowej pracy, a na nich nie brakuje dzieci, zwierząt i… uśmiechów #Koronawirus #UbezpieczamZdalnie @ERGO_Hestia

ERGO Hestia od momentu, gdy w Europie pojawił się koronawirus, radzi agentom, co robić, by zminimalizować ryzyko zakażenia. Pośrednicy od początku otrzymywali informacje z zasadami profilaktyki oraz wskazówkami, jak obsługiwać klientów, by w jak najmniejszym stopniu narażać się na bezpośredni kontakt.

#UbezpieczamZdalnie

ERGO Hestia rozpoczęła również akcję #UbezpieczamZdalnie, w ramach której zachęca agentów do publikowania zdjęć zrobionych podczas pracy w domu. Autorzy najciekawszych fotografii otrzymają nagrody.

Agenci poprzez prowadzenie punktów sprzedaży są szczególnie narażeni na kontakt z innym człowiekiem. Gdy koronawirus wydawał się być jeszcze daleko od Polski, ERGO Hestia zaproponowała im przeprowadzanie ankiet z klientami, które pozwalały ograniczyć spotkania z nieznajomym.

Nagrody za pracę w domu

Teraz, gdy kolejne informacje o zachorowaniach w Polsce docierają do nas każdego dnia, ERGO Hestia namawia agentów, by pracowali z domu. Firma oferuje narzędzia online, dzięki którym każde istotne zadanie można wykonać przez komputer lub telefon. W ten sposób dba o bezpieczeństwo agentów.

Sopocki ubezpieczyciel wręcz nagradza agentów za pracę z domu. W tym celu ERGO Hestia zorganizowała zabawę na Facebooku. Agenci i pracownicy ubezpieczyciela mogą wrzucać zdjęcia z pracy zdalnej z hasztagiem #UbezpieczamZdalnie.

Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter>>>

Autorzy najbardziej oryginalnych fotografii otrzymają od ERGO Hestii nagrody. Pośrednicy natychmiast zaczęli publikować zdjęcia z domowej pracy, a na nich nie brakuje dzieci, zwierząt i… uśmiechów.

W ten sposób udowadniają, że można skutecznie pracować zdalnie, a wszystko to ze świetnym humorem! Dodatkowo ERGO Hestia udostępnia specjalne nakładki na Facebooku, dzięki czemu każdy może promować tę akcję i przyczynić się do zmniejszania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa.

Zamknięte przedstawicielstwa

ERGO Hestia ogłosiła, że wszystkie jej przedstawicielstwa są zamknięte. Przynajmniej fizycznie, bo w ERGO Hestii można ubezpieczyć się mailowo lub telefonicznie. Wystarczy skontaktować się z agentem.

Ubezpieczyciel uprościł wiele procedur i na nowo poinstruował agentów o zasadach działania systemów. Wśród tych rozwiązań są – między innymi – iHestia Lite, która daje możliwość sprzedaży ubezpieczeń z poziomu smartfona czy iMonitor, za pomocą którego można nadzorować wysokość sprzedaży.

Czytaj także: Koranowirus: jakie ubezpieczenie zapewni ochronę w przypadku epidemii

Dodatkowo w Centrum Informacji pośrednicy mogą liczyć na niemal codzienne aktualizacje, dzięki którym na bieżąco otrzymują kolejne wskazówki. Niezwykle istotną pomocą pozostaje system Agent, który jest swoistym centrum zarządzania polisami czy raportami.

Źródło: Ergo Hestia