Radca prawny z terminalem płatniczym w kieszeni
Krajowa Izba Radców Prawnych jest samorządem zawodowym radców prawnych, utworzonym w 1982 roku i zrzeszającym obecnie ponad 60 000 członków – radców prawnych i aplikantów radcowskich. To liczna grupa zawodowa, otwarta na nowoczesne trendy i innowacyjne rozwiązania płatnicze.
Prawnicy często pracują w systemie zryczałtowanych opłat lub rozliczeń godzinowych, co generuje konieczność wystawiania wielu faktur i pobierania należności, również bezgotówkowo. Metody te, takie jak przelewy bankowe czy płatności gotówkowe, mogą być uciążliwe i niewygodne zarówno dla prawników, jak i dla ich klientów.
W ramach współpracy PayTel dostarczy radcom prawnym zaawansowane usługi płatności elektronicznych – w tym aplikację LightPOS, ułatwiając im szybkie, wygodne i bezpieczne transakcje finansowe, tj. przyjmowanie płatności od klientów za pomocą telefonu w dowolnym miejscu, co znacząco ułatwi ich codzienną pracę.
Rozpoczęcie korzystania z aplikacji LightPOS jest niezwykle proste – cały proces przebiega online, bez konieczności wychodzenia z domu. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, który jest dostępny na dedykowanej stronie internetowej.
Prawnicy uzyskują do niej dostęp po zalogowaniu się do platformy e-KIRP. Podpisywanie umowy również przebiega zdalnie, przy wykorzystaniu nowoczesnych i w pełni bezpiecznych elektronicznych rozwiązań. Po tym etapie aplikację można pobrać ze sklepu Google Play i zainstalować bezpośrednio na swoim telefonie w kilku prostych krokach. LightPOS to idealne rozwiązanie dla osób mobilnych, eliminujące potrzebę posiadania dodatkowych urządzeń. Dzięki aplikacji terminal płatniczy w telefonie ma się zawsze przy sobie.
Czytaj także: PayTel sfinalizował umowę przejęcia Kar-Tel
Bezgotówkowe rozliczenia prawników w aplikacji LightPOS
– Dążymy do dostarczenia najwyższej jakości rozwiązań płatnościowych dla profesjonalistów z branży prawniczej, aby ułatwić im codzienną działalność i zwiększyć wydajność ich pracy – dlatego cieszymy się z nawiązania współpracy z Krajową Izbą Radców Pranych.
Skupiamy się na innowacyjności i bezpieczeństwie, co idealnie współgra z oczekiwaniami środowiska prawniczego – powiedział Bartosz Berestecki, CEO w PayTel SA.
Włodzimierz Chróścik, prezes Krajowej Rady Radców Prawnych, wyraził nadzieję, że właśnie nawiązana współpraca przyniesie wymierne korzyści członkiniom i członkom samorządu radcowskiego.
– Nowe narzędzia płatnicze to nie tylko kwestia większej wygody, ale przede wszystkim bardziej efektywnego zarządzania finansami w ramach praktyki zawodowej radców.
Jestem przekonany, że dzięki tym rozwiązaniom radcy prawni będą mogli świadczyć swoje usługi jeszcze sprawniej i bardziej komfortowo dla siebie i swoich klientów – dodał prezes KRRP.
Przedstawiciele PayTel oraz KIRP są przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści zarówno dla wszystkich radców prawnych, jak i branży płatności elektronicznych.
Czytaj także: Czy rynek płatności w Polsce jest już nasycony?
Terminale, aplikacje od PayTel dla wolnych zawodów
PayTel oferuje dedykowane rozwiązania skrojone na miarę potrzeb zarówno prawników, jak również przedstawicieli innych tak zwanych wolnych zawodów, takich jak lekarze, weterynarze, fizjoterapeuci, architekci, księgowi czy komornicy.
Aplikacja LightPOS umożliwia m.in.:
– bezpieczne i błyskawiczne przyjmowanie płatności zbliżeniowych za pomocą kart płatniczych, BLIKA i innych metod;
– wygodne akceptowanie płatności zbliżeniowych w każdym miejscu, o dowolnej porze, za pomocą smartfona, tabletu czy zegarka z modułem NFC;
– automatyczne księgowanie płatności i generowanie raportów;
– ułatwione zarządzanie płatnościami w jednym miejscu, co ułatwia kontrolę i monitorowanie finansów.
PayTel ma indywidualne podejście do każdego klienta. Oferta obejmuje elastyczne rozwiązania dopasowane do specyfiki pracy różnych grup zawodowych, uwzględniając różne modele rozliczeń i potrzeby poszczególnych klientów.
Udostępnia dedykowane narzędzia, ułatwiające rozpoczęcie współpracy, podpisywanie umowy i instalację urządzenia, zapewniając szybki i bezproblemowy proces, który minimalizuje zaangażowanie klienta. W razie trudności firma zapewnia wsparcie ze strony wykwalifikowanych specjalistów.