Polska Bezgotówkowa zachęca przedsiębiorców do e-commerce

Polska Bezgotówkowa zachęca przedsiębiorców do e-commerce
Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa (FPB)
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Na stronach internetowych Fundacji Polska Bezgotówkowa, w ramach projektu #Akademia Przedsiębiorcy, znajdują się porady dla przedsiębiorców, którzy chcą zacząć działać w sektorze e-commerce.

Zacznij sprzedawać w sieci – 0 zł za płatności online przez 12 miesięcy!

Internet daje Twojej firmie nieograniczone możliwości – większy zasięg, nowych klientów i wygodne metody płatności.

Skorzystaj z dofinansowania w ramach Programu Polska Bezgotówkowa i przez rok akceptuj płatności online bez prowizji. Rozwijaj swój biznes i zwiększaj sprzedaż bez dodatkowych kosztów!

Więcej informacji: TUTAJ

Odkryj potencjał biznesu online – stwórz profesjonalny opis produktu

Sprawdź, jakich zasad się trzymać, aby zwiększyć sprzedaż w Internecie.

Atrakcyjny i skuteczny opis produktu to klucz do zwiększenia sprzedaży w Twoim sklepie internetowym. Odpowiednio przygotowany tekst nie tylko przyciąga uwagę klientów, lecz także pomaga im podjąć decyzję o zakupie.

Zwiększ konwersję i sprzedaż swoich towarów dzięki profesjonalnym opisom produktów, które pełnią dwie podstawowe funkcje:

  • wyjaśniają, czym jest sprzedawany przez Ciebie produkt i jakie są jego cechy,
  • zachęcają klienta do wybrania właśnie tego produktu (tłumaczą, dlaczego warto go kupić).

Więcej informacji: TUTAJ

Czytaj także: Raport Fundacji Polska Bezgotówkowa o AI w mikro i w małych firmach

Wypromuj swój sklep internetowy i wyróżnij się na tle konkurencji

Odkryj najnowsze trendy e-commerce, za którymi warto podążać.

Skuteczna promocja firmy wymaga od przedsiębiorców zastosowania nowoczesnych strategii marketingowych dostosowanych do dynamicznie zmieniających się trendów. W świecie e-commerce konkurencja jest ogromna, dlatego reklamowanie sklepu internetowego powinno opierać się na synergii różnych działań. Na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę? 

Bardzo ważnymi elementami, które pomogą Ci lepiej rozreklamować sklep internetowy, są SEO (ang. Search Engine Optimization), czyli optymalizacja Twojej strony internetowej pod wyszukiwarki, oraz content marketing (strategiczne podejście polegające na tworzeniu i dystrybucji wartościowych, istotnych i spójnych treści w celu przyciągnięcia i zaangażowania określonej grupy odbiorców, co pomaga osiągnąć korzyści biznesowe).

Stworzenie strony www firmy, przygotowywanie opisu produktów i artykułów blogowych opartych na słowach kluczowych, których najczęściej szukają kupujący, da Ci szansę na wysoką pozycję w Google i dotarcie do potencjalnych klientów.

Więcej informacji: TUTAJ

Posłuchaj eksperta Fundacji Polska Bezgotówkowa – Marek Kich

Nie udało Ci się uczestniczyć w ostatnim webinarze? Obejrzyj go teraz!

Twój pierwszy sklep internetowy – co musisz wiedzieć? Planujesz rozpocząć sprzedaż online, ale nie wiesz, od czego zacząć?

Marek Kich, CEO agencji Satisfly i autor podcastu Sztuka E-commerce

Marek Kich, CEO agencji Satisfly i autor podcastu Sztuka E-commerce, wyjaśnia, dlaczego własny sklep to inwestycja na lata.

I jak wybrać odpowiednią platformę i jakie kroki podjąć, by skutecznie rozwijać biznes w sieci.

OBEJRZYJ TUTAJ

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB