Połączone spółki Aegon, Compensa Życie i Vienna Life będą działać pod marką Vienna Life

Połączone spółki Aegon, Compensa Życie i Vienna Life będą działać pod marką Vienna Life
Fot. stock.adobe.com / pvl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Połączenie Aegon, Compensa Życie i Vienna Life planowane jest na IV kwartał 2024 roku. Po fuzji nowe towarzystwo będzie działać pod nazwą Vienna Life, czytamy w komunikacie prasowym VIG Polska.

Docelowa marka, Vienna Life, mimo że jest taka sama jak nazwa jednej z łączących się spółek, ma reprezentować zupełnie nową tożsamość przyszłej firmy. Ma w pełni odpowiadać zmieniającemu się krajobrazowi biznesowemu i wzmacniać pozycję towarzystwa na rynku.

Jednocześnie pierwszym członem nazwy nawiązuje do marki Grupy, wpisując się tym samym w 200-letnią historię jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Czytaj także: Ubezpieczenia: ceny polis na świecie wzrosły, ale pozostają stabilne

Vienna Life – fuzja ułatwi rozwój

– Połączenie naszych trzech firm daje nam nowe, większe możliwości rozwoju biznesu i oferowania klientom oraz partnerom jak najlepszych rozwiązań. W ramach wypracowywanej strategii biznesowej mamy plan rentownej, zrównoważonej i rozwojowej działalności.

Jednocześnie będziemy jedyną spółką życiową reprezentującą naszego właściciela na polskim rynku.

Marka przyszłej firmy ma jak najlepiej odzwierciedlać naszą zdolność do adaptacji, nasze ambicje i cele Grupy. Jesteśmy gotowi sprostać tym wyzwaniom z determinacją i profesjonalizmem – podkreśla Tomasz Borowski, prezes Vienna Life i kandydat na prezesa połączonych spółek.

Kolejnym etapem związanym z rebrandingiem będzie przygotowanie strategii komunikacji marki i jej nowej identyfikacji wizualnej.

Czytaj także: Mam jeszcze czas – pięć mitów o ubezpieczeniach na życie

Wzmocnienie pozycji Vienna Life na rynku ubezpieczeniowym

Wskutek połączenia nowa Vienna Life stanie się jednym z największych graczy na rynku ubezpieczeń życiowych z szerokim portfolio produktów i usług.

Zbliżające się przekształcenia nie oznaczają zmian dla klientów, pośredników i partnerów biznesowych trzech łączących się spółek.

Pod nową marką spółka życiowa będzie też nadal rozwijać partnerstwa dystrybucyjne ze spółkami Grupy, m.in. z majątkową Compensą.

Vienna Life nie rezygnuje również z multibrandowego podejścia czy kooperacji na zasadzie white label.

Umożliwi to elastyczne dostosowanie oferty do zróżnicowanych oczekiwań partnerów i ich klientów oraz poszerzy możliwości dotarcia do różnych grup odbiorców.

Czytaj także: Aegon z nową ofertą ubezpieczenia na życie z UFK

Źródło: Vienna Insurance Group Polska