Płatności powtarzalne BLIK w aplikacji SGB Mobile

Płatności powtarzalne BLIK w aplikacji SGB Mobile
Źródło: SGB-Bank
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Wszyscy klienci SGB-Banku oraz banków spółdzielczych SGB, którzy korzystają z aplikacji SGB Mobile, mogą używać funkcji płatności powtarzalnych BLIK. To innowacyjne rozwiązanie umożliwia wygodne i bezpieczne opłacanie cyklicznych zobowiązań, takich jak rachunki, abonamenty i subskrypcje.

Płatności powtarzalne BLIK to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy cenią sobie prostotę i bezpieczeństwo w zarządzaniu własnymi finansami.

Błażej Mika, SGB

Błażej Mika, wiceprezes zarządu SGB-Banku, odpowiedzialny za pion nowych technologii, podkreśla znaczenie nowej funkcjonalności:

– Wprowadzenie płatności powtarzalnych BLIK to kolejny krok w kierunku nowoczesnych i zautomatyzowanych rozwiązań finansowych oferowanych przez Polski Standard Płatności.

Nieustannie rozwijamy nasze usługi, aby sprostać oczekiwaniom klientów, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo bankowości mobilnej. Jesteśmy dumni, że to właśnie banki spółdzielcze SGB mogą zaoferować swoim klientom nowoczesne usługi na poziomie największych instytucji finansowych w Polsce.

Dodam, że nie zamierzamy się zatrzymywać i  wspólnie z Polskim Standardem Płatności pracujemy już nad dalszym rozwojem funkcji systemu BLIK, aby dostarczać naszym klientom jeszcze bardziej intuicyjne, a przede wszystkim – bezpieczne rozwiązania płatnicze – podkreślił Błażej Mika.

Czytaj także: Szybciej, wygodniej i bezpieczniej w Grupie SGB

Płatności powtarzalne BLIK w SGB Mobile

Jakie korzyści płyną dla użytkownika aplikacji SGB Mobile z uruchomienia płatności powtarzalnych BLIK?

  1. Kontrola – wszystkie utworzone Płatności powtarzalne widoczne są w aplikacji bankowej.
  2. Bezpieczeństwo – zgoda na utworzenie Płatności powtarzalnej akceptowana jest przez użytkownika.
  3. Wygoda – płatności pobierane są automatycznie lub po potwierdzeniu zgodnie z umową ze sklepem lub usługodawcą.

Artur Józefowski, dyrektor Bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku.

– Nasi klienci oczekują wygodnych i bezpiecznych rozwiązań, które ułatwiają codzienne zarządzanie finansami, a automatyczne płatności BLIK doskonale wpisują się w te potrzeby – przyznaje Artur Józefowski, dyrektor Bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku.

– Wprowadzenie płatności powtarzalnych BLIK to ważny krok w rozwoju naszej bankowości mobilnej. Dzięki tej funkcji eliminujemy ryzyko zapomnianych rachunków i opóźnień w płatnościach, jednocześnie zapewniając pełną kontrolę nad cyklicznymi zobowiązaniami.

To kolejny dowód, że banki spółdzielcze skutecznie wdrażają nowoczesne technologie na miarę XXI wieku – dodaje Artur Józefowski.

Czytaj także: Klienci banków spółdzielczych SGB bardziej bezpieczni dzięki biometrii behawioralnej

Uruchomienie nowej funkcji w aplikacji

Aby aktywować usługę płatności powtarzalnych BLIK, należy:

  1. Zaktualizować aplikację SGB Mobile do najnowszej wersji.
  2. Zalogować się i wygenerować kod BLIK.
  3. Na stronie sklepu lub usługodawcy wybrać „Płatności powtarzalne BLIK”, wpisać kod BLIK.
  4. Potwierdzić kodem PIN płatność oraz aktywację Płatności powtarzalnej usługi.
  5. I to wszystko :-).

Warto korzystać z nowej funkcji w aplikacji SGB Mobile. Można płacić przy użyciu płatności powtarzalnych BLIK i… nie zaglądać do kalendarza. Aplikacja nie zapomni o żadnym terminie.

Czytaj także: Jak DNO chroni klientów nie tylko SGB-Banku przed cyberprzestępcami?

Źródło: BANK.pl