Płatności mobilne w SGB to już 700 tys. transakcji od lipca 2019 roku

Płatności mobilne w SGB to już 700 tys. transakcji od lipca 2019 roku
Fot. stock.adobe.com Rido
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Po sukcesie pierwszej części kampanii reklamowej "Mamy tu wszystko...", Spółdzielcza Grupa Bankowa uruchomiła właśnie kolejną odsłonę promocji, pokazującej pełen wachlarz płatności mobilnych w Bankach Spółdzielczych SGB.

SGB: Klienci dodali do cyfrowych portfeli w telefonach i zegarkach blisko 20 tys. tokenów. Przełożyło się to na ponad 700 tys. transakcji o łącznej wartości 35 mln złotych #MamyTuWszystko #PłatnościMobilne #ObrótBezgotówkowy @SGBBank

Dodatkowo pomysł idealnie wpisuje się w aktualną akcję #zostańwdomu – wszyscy konsumenci przebywający w przymusowej izolacji i na kwarantannie będą mogli poznać najnowszą ofertę mobilną SGB.

20 tysięcy tokenów

Z badań przeprowadzonych przez instytut badawczy Kantar wynika, że promowane na przełomie 2019 i 2020 roku płatności mobilne w Bankach Spółdzielczych zauważyli nie tylko obecni klienci Banków, ale również użytkownicy kont w bankowości komercyjnej.

Do tej pory nie brali oni pod uwagę oferty SGB, teraz coraz częściej wyrażają nią zainteresowanie.

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>

Według statystyk SGB-Banku SA, od uruchomienia w lipcu 2019 roku pierwszych płatności mobilnych w bankach SGB do 22 marca 2020 roku, klienci Banków Spółdzielczych tworzących Spółdzielczą Grupę Bankową dodali do cyfrowych portfeli w telefonach i zegarkach blisko 20 tysięcy tokenów.

Przełożyło się to na ponad 700 tys. transakcji o łącznej wartości 35 mln złotych.

Konsumenci w rzeczywistości z COVID-19

Nowa odsłona kampanii reklamowej SGB „Mamy tu wszystko…” kontynuuje familijną formę przekazu, którą znaną z pierwszej serii spotów. Banki Spółdzielcze odwołują się w niej do wartości rodzinnych, życia w lokalnej społeczności i… przymusowego pobytu w domach.

Kampania reklamowa SGB "Mamy tu wszystko..."
Kampania reklamowa „Mamy tu wszystko…” Fot. SGB

Bohaterów kampanii już znamy – to postaci z pierwszego spotu, w którym wszystko było jeszcze „normalne”, rodziny spotykały się w kawiarniach i na świeżym powietrzu.

Oba przygotowane teraz przez SGB spoty reklamowe nawiązują do nowej rzeczywistości, w której znaleźli się konsumenci.

Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>

Banki Spółdzielcze pragną utrwalić w świadomości klientów, że dysponują – nawet w ciężkich czasach – pełnym portfelem płatności mobilnych, dobrze dostosowanym do indywidualnych potrzeb.

Kampania online będzie kierowała klientów na stronę www.sgb.pl/mobilne, na której są informacje o ofercie wszystkich płatności mobilnych dostępnych dla klientów Banków Spółdzielczych SGB.

Źródło: Spółdzielcza Grupa Bankowa / SGB