Nowy system płatności online dla klientów mojePZU
Tpay oraz Bank Pekao dostarczają PZU obsługę płatności internetowych, w tym pełną integrację z bramką płatniczą PZU w opcji umożliwiającej opłacenie zamówienia bez opuszczania strony, płatności przelewami online (pay-by-link), BLIK-iem oraz akceptację płatności kartowych.
mojePZU udostępni płatności operatora Tpay, wynika z komunikatu PZU.
Współpraca PZU z Bankiem Pekao i Tpay
„Koncentracja na doświadczeniach klienta motywuje nas do ciągłego rozwoju serwisu w obszarze szybkich i bezpiecznych płatności online.
Wierzymy, że rozpoczęcie współpracy z Tpay oraz Pekao da nam gwarancję zapewnienia najwyższej jakości usług w tym zakresie” ‒ powiedział dyrektor zarządzający do spraw rozwoju procesów, usług i platform cyfrowych PZU Maciej Gołaś, cytowany w komunikacie.
„Usługa akceptacji kart płatniczych w Internecie jest nowością w naszej ofercie i komplementarnym rozwiązaniem do już oferowanej od lat akceptacji kart w terminalach POS.
Cieszymy się, że naszym pierwszym klientem korzystającym z akceptacji kart w e-commerce jest PZU” ‒ dodał dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej i Produktów Oszczędnościowych w Banku Pekao Remigiusz Hołdys.
Czytaj także: TFI PZU przejęło zarządzanie 1,4 mld zł aktywów bałtyckich spółek grupy PZU
Akceptacja kart w sieci dostępna dla 3 mln klientów
Platforma mojePZU to serwis samoobsługowy, z którego korzysta ponad 3 mln klientów PZU.
Tpay to flagowy produkt Krajowego Integratora Płatności S.A., który działa na polskim rynku płatności online od ponad 12 lat.
Grupa PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej. Wartość jej skonsolidowanych aktywów wyniosła 402 mld zł w 2021 r. Spółka jest notowana na GPW od 2010 r.
Czytaj także: W Banku Pekao kredyt hipoteczny i konto osobiste dla klientów portalu PZU Cash