Nowy prezes BIG InfoMonitor

Nowy prezes BIG InfoMonitor
Paweł Szarkowski, źródło: BIG InfoMonitor,
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Na stanowisko prezesa Biura Informacji Gospodarczej BIG InfoMonitor został powołany Paweł Szarkowski, dotychczasowy wiceprezes zarządu, który jednocześnie kieruje obszarem marketingu i jakości, nadzorując projekty wspierające sprzedaż i rozwój biznesu, podała spółka.

„Na stanowisko wiceprezesa został powołany Marcin Gozdek, który będzie odpowiadał za rozwój oferty i działania Grupy BIK skierowane do klientów detalicznych oraz sektora MŚP, a także za działania BIG InfoMonitor skierowane do rynku korporacyjnego.

W składzie zarządu na kolejną kadencję pozostaje Aleksandra Hybsz – wiceprezes zarządu” – czytamy.

Paweł Szarkowski

Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania na Politechnice Łódzkiej (specjalizacja strategie marketingowe) oraz fakultetu w dziedzinie marketingu na University of Limerick (Irlandia).

Od ponad 20 lat rozwija działania biznesowe dzięki koordynacji i budowie skutecznych zespołów i efektywnym wykorzystaniu wiedzy o kliencie. Doświadczenie marketingowe budował od 1997 r. zarządzając przez 6 lat największymi markami Mars Polska, następnie od 2003 r. odpowiadał za ofertę abonamentową sieci Era.

Od końca 2010 r. objął stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej, odpowiadając za strategię, działania komunikacyjne i sponsoringowe Ery i Heyah oraz rebranding na T-Mobile w 2011 r., uzyskując w tym roku tytuł Człowieka Marketingu i Sprzedaży według Magazynu Brief.

W 2012 r. współtworzył stowarzyszenie profesjonalistów w obszarze marketingu i zarządzania Marketing 4 Business, koncentrujące się na wzroście standardów marketingowych poprzez wymianę najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń.

Od 2016 r. związany z Grupą BIK, początkowo jako Dyrektor Departamentu Marketingu. Jest odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii działań wspierających wizerunek oraz sprzedaż linii biznesowych Grupy BIK.

Od kwietnia 2019 r. zarządza marketingiem, jakością oraz działaniami PR Grupy BIK (BIK, BIG InfoMonitor, a od 2022 r. Digital Fingerprints), wspierając pozycjonowanie i budowę wizerunku spółek Grupy.

Od stycznia 2021 r. zarządza komitetem ds. komunikacji w ACCIS – międzynarodowego Stowarzyszenia zrzeszającego największą grupę rejestrów kredytowych na świecie.

Od grudnia 2022 r. do końca 2024 r. był Wiceprezesem Zarządu BIG InfoMonitor S.A., odpowiadając równocześnie za obszar marketingu i jakości w Grupie BIK.

BIG InfoMonitor

Spółka posiada jedną z największych baz dłużników – zasoby rejestru obejmują ponad 100 mln informacji gospodarczych, w tym 5,2 mln informacji o przeterminowanych zobowiązaniach.

Od początku działalności do rejestru dłużników BIG InfoMonitor wpisano blisko 33 mln zaległych zobowiązań o wartości ponad 347 mld zł.

Źródło: BIG InfoMonitor / Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor