Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – TUATARA | Wirtualny Asystent Piotr w Banku Spółdzielczym w Brodnicy

Nowoczesny Bank Spółdzielczy | Technologie – TUATARA | Wirtualny Asystent Piotr w Banku Spółdzielczym w Brodnicy
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Spółdzielczy w Brodnicy od kilku miesięcy korzysta z nowoczesnego rozwiązania, które rewolucjonizuje sposób, w jaki udziela pomocy i wsparcia swoim klientom. Wirtualny Asystent Piotr, stworzony we współpracy z firmą TUATARA, to zaawansowane narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które zapewnia klientom banku szybką, precyzyjną i spersonalizowaną obsługę.

INNOWACYJNE ROZWIĄZANIE W BANKU SPÓŁDZIELCZYM

Mimo że bankowość spółdzielcza często kojarzona jest z tradycyjnym podejściem, Bank Spółdzielczy w Brodnicy udowadnia, że nowoczesne podeście do bankowości nie jest zarezerwowane tylko dla komercyjnych banków. BS Brodnica zdecydował się na wdrożenie Wirtualnego Asystenta Piotra opartego na rozwiązaniu Actionbot. Piotr umożliwia klientom banku szybki dostęp do informacji i pomocy bez konieczności czekania w kolejkach lub na połączenie z konsultantem. Jego działanie opiera się na zbieraniu i przesyłaniu danych kontaktowych leadów, personalizowaniu komunikacji bazującej na podstronach, informowaniu o placówkach i bankomatach oraz obsłudze najczęściej zadawanych pytań i 200 intencji. Wdrożona została także integracja Live Chat, pozwalająca na płynne przekazywanie rozmów do pracowników infolinii banku, wraz z historią rozmowy dla zachowania ciągłości kontekstu.

W ciągu krótkiego czasu od wdrożenia, Wirtualny Doradca Piotr przyniósł bankowi liczne korzyści, poprawiając jakość obsługi klienta, zwiększając satysfakcję klientów oraz umacniając pozycję Banku Spółdzielczego w Brodnicy jako lidera innowacyjności w polskim sektorze bankowości spółdzielczej.

Jakość odpowiedzi udzielanych przez Piotra stanowi istotny wskaźnik – efektywność rozpoznawania problemów klientów wyniosła do 90% już w drugim miesiącu pracy doradcy.

Grzegorz GłowackiGrzegorz Głowacki
członek zarządu ds. informatyki i innowacji w BS Brodnica

Wprowadzenie cyfrowego asystenta to kluczowy element strategii BS Brodnica, mającej na celu zwiększenie jakości obsługi klienta. Odpowiadamy na potrzeby przede wszystkim coraz bardziej nowoczesnego agrobiznesu, ale też przedsiębiorców z innych branż oraz klientów indywidualnych. Potrzebowaliśmy narzędzia, które odciąży konsultantów, jednocześnie dając naszym klientom możliwość błyskawicznego uzyskania pomocy lub wskazówek dotyczących usług. Wybór padł na rozwiązanie firmy TUATARA, nie tylko dzięki jej unikalnej ekspertyzie w zakresie chatbotów dla branży finansowej, ale też dlatego, że podchodzi ona do każdego projektu od strony biznesowej, nie tylko technologicznej.

Krzysztof GoworekKrzysztof Goworek
Chief Executive Officer, TUATARA

Wdrożenie Wirtualnego Asystenta Piotra dla BS Brodnica, to dla naszej firmy kluczowy krok w udowodnieniu wartości technologii opartej na sztucznej inteligencji w sektorze finansowym. Nasza współpraca stanowi doskonały przykład synergii pomiędzy innowacyjnym podejściem do obsługi klienta a skutecznym wdrażaniem technologii. Jesteśmy dumni z naszego udziału w transformacji cyfrowej bankowości, projekty, takie jak w BS Brodnica udowadniają, że wdrażanie technologii opartej na AI do automatyzacji procesów biznesowych jest możliwe, skuteczne i doskonale odbierane przez klientów banku.

Źródło: Miesięcznik Finansowy BANK