Nowi dyrektorzy w polskim biurze ServiceNow
Warszawskie biuro będzie centrum specjalistycznej wiedzy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który obejmuje również takie rynki, jak Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry i Grecja.
W ramach ekspansji firma mianowała Markusa Kempkesa dyrektorem na Europę Środkowo-Wschodnią, a Macieja Ostrowskiego ‒ dyrektorem ds. sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój i działalności firmy w Polsce.
Nowy dyrektor na CEE
Markus Kempkes, który pracuje w ServiceNow od niemal trzech lat, dotychczas kierował organizacją Customer Outcomes w Europie Środkowej, powiedział:
„Po wieloletniej pracy w regionie darzę wielką sympatią Polskę i jej mieszkańców. Cieszę się, że będę mógł wykorzystać swoje doświadczenia, aby wspierać polskie firmy w lepszej organizacji pracy i pomagać im tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla klientów i pracowników”.
Długofalowe zaangażowanie w Polsce
Nowe biuro i nowa kadra zarządzająca to wyraz długofalowego zaangażowania w polski rynek technologii informatycznych i komunikacyjnych (ICT), jeden z największych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Nowi i dotychczasowi klienci będą mogli korzystać z bezpośredniego dostępu do platformy ServiceNow w języku polskim, a także kontaktować się z lokalnym zespołem, który rozumie specyfikę kluczowych branż w regionie, takich jak usługi finansowe, technologiczne, komunalne czy też sektor publiczny.