Nowa dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej PKO BP
– Długoterminowe więzi z interesariuszami oraz zarządzanie reputacją to nieodłączne elementy skutecznej strategii biznesowej – podkreśla Aleksandra Leszczyńska.
– Te aspekty są istotne zarówno dla utrzymania zaufania, jak i bezpieczeństwa i stabilności oraz długoterminowego sukcesu rynkowego w realiach kształtowanych przez nieznane dotąd trendy oraz wyzwania gospodarcze i społeczne.
Cieszę się, że będę mogła wspierać Grupę Kapitałową PKO BP w realizacji tych dążeń, szczególnie że, zgodnie z zapowiedzią prezesa, towarzyszyć im będzie ambitna strategia – dodaje.
Czytaj także: Zysk netto PKO BP w II kwartale ’24 wzrósł 301 proc. r/r
Zmiany w departamencie komunikacji korporacyjnej PKO BP
W nowej roli w PKO Banku Polskim, Aleksandra Leszczyńska będzie odpowiedzialna za komunikację i relacje wewnętrzne i zewnętrzne oraz za wzmacnianie zarządzania reputacją w działaniach operacyjnych banku.
Z udziałem kluczowych menedżerów z Departamentu przeorganizuje jego strukturę i zadania tak, aby lepiej odpowiadały nowym priorytetom banku.
Za współpracę z mediami będzie odpowiadać Joanna Błaszczyk, która jak dotychczas, nadzorować będzie pracę Biura Prasowego.
Czytaj także: Robotyzacja w PKO BP zapewniła wzrost efektywności i szybszą obsługę klientów
Doświadczenie zawodowe Aleksandry Leszczyńskiej
Aleksandra Leszczyńska ma ponad 20-letnie doświadczenie w komunikacji biznesowej.
Wcześniej pełniła funkcje dyrektorskie w grupie Axa (teraz Uniqa) oraz HSBC Banku, a ostatnio pracowała w TU Europa, skoncentrowanej na partnerstwach i bancassurance spółki należącej do Talanx, drugiej największej w Polsce grupy ubezpieczeniowej.
Była wieloletnią przewodniczącą Komisji ds. PR Polskiej Izby Ubezpieczeń. Doradzała też innym firmom oraz instytucjom z sektora finansowego – z obszarów ubezpieczeń, insurtech, reasekuracji i zarządzania aktywami.