NFON otwiera swoje pierwsze biuro w CEE w Warszawie, z Polską jako hubem
‒ Procesy transformacji, które zachodzą obecnie na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, wskazują na ogromny potencjał wzrostu dla rozwiązań telefonii z chmury w nadchodzących latach.
Praca zdalna nie zniknie w najbliższym czasie, a firmy ‒ zarówno małe, jak i duże ‒ zwiększają swoją obecność w świecie cyfrowym, wykorzystując kanały internetowe do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania z nimi kontaktu.
Do 2025 roku 16% firm w Polsce, 25% w Chorwacji i 30% w Słowenii przeniesie swoją komunikację do chmury
Jest więc oczywiste, że lokalne firmy będą potrzebowały jak największego wsparcia. Cieszymy się, że będziemy mogli pomagać firmom z Polski, Słowenii i Chorwacji jeszcze skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej‒ mówi Gernot Hofstetter, Dyrektor Zarządzający NFON GmbH w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej.
Czytaj także: Związek Banków Polskich publikuje Standard PolishCloud 2.0
Europa, rynek pełen możliwości
Dziś prawie 90% firm z Polski, Słowenii i Chorwacji nie korzysta z komunikacji w chmurze, ale rynek szybko nadrabia zaległości w tym zakresie.
Przewiduje się, że do 2025 roku 16% firm w Polsce, 25% w Chorwacji i 30% w Słowenii przeniesie swoją komunikację do chmury, co jest zgodne z trendem obserwowanym w Europie Zachodniej.
Znajduje on również odzwierciedlenie w liczbie zainstalowanych rozwiązań NFON AG w krajach europejskich, która w ciągu roku wzrosła o 12,8 proc. i we wrześniu 2021 roku wyniosła ponad 573 tysięcy.
Prawie 90% firm z Polski, Słowenii i Chorwacji nie korzysta z komunikacji w chmurze
‒ Rosnące zapotrzebowanie na telefonię w chmurze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej nie pozostaje bez odpowiedzi ‒ komentuje Gernot Hofstetter.
Czytaj także: IT@BANK 2021: W chmurze bezpieczniej?
Biuro w Warszawie
Obecnie siedem oddziałów NFON obsługuje ponad 50 000 klientów biznesowych w 15 krajach Europy. W celu wsparcia i zwiększenia aktywności w Europie Środkowo-Wschodniej, firma otwiera nowe biuro w Warszawie, które będzie pierwszym biurem w tym regionie.
Ponadto NFON planuje zwiększyć liczbę pracowników, którzy pracują dla klientów z siedzibą w Austrii i Europie Środkowo-Wschodniej, co do końca 2022 roku zaowocuje 50 osobami wspierającymi klientów z tego regionu.
Czytaj także: IT@BANK 2021: jak uniknąć zadłużenia technologicznego?