Mastercard: dodatkowe korzyści dla użytkowników kart firmowych
W ramach rozpoczętej właśnie kampanii wsparcia biznesu, Mastercard wraz z partnerami oferuje użytkownikom swoich kart firmowych szereg bezpłatnych benefitów, które pomogą przedsiębiorcom obniżyć koszty prowadzenia firmy i lepiej poradzić sobie w obecnym, trudnym czasie. Dodatkowy pakiet mobilnej transmisji danych, ubezpieczenie zakupów on-line, zniżka na zakup sprzętu na raty, wydłużona gwarancja, a także zwrot środków w przypadku znalezienia lepszej oferty to korzyści już dostępne dla wszystkich przedsiębiorców użytkujących karty firmowe Mastercard, a zwłaszcza tych z segmentu MŚP, których trwająca pandemia COVID-19 dotknęła najbardziej.
Pomocna dłoń dla przedsiębiorców
Najnowsza oferta Mastercard opiera się na zachęcaniu przedsiębiorców do użytkowania firmowej karty i korzystania z dodatkowych, bezpłatnych benefitów w ramach dwóch obszarów: szerokiej ochrony ubezpieczeniowej oraz usług telekomunikacyjnych. Opracowane zostały one we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym AXA oraz firmą Orange Polska S.A.
„Oferta powstała, aby wesprzeć przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu oraz docenić ich wysiłki w stawianiu czoła trudnej sytuacji w czasie pandemii. Dajemy tym superbohaterom naszych czasów dodatkowe narzędzie, za którym idą nowe korzyści. W Mastercard zdajemy sobie sprawę z tego, że gdy kryzys dotyka przedsiębiorców, skutki tego ponoszą też całe społeczności. Nasza oferta jest więc naszym wkładem w pomoc dla nich” – tłumaczy Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.
Dodatkowa ochrona i niższe koszty dla MŚP
W ramach bezpłatnego pakietu benefitów każdy użytkownik karty firmowej Mastercard aktywować może pakiet ochrony ubezpieczeniowej bez dodatkowych opłat, w tym:
- Gwarancję najniższej ceny – przedsiębiorca może otrzymać różnicę pomiędzy ceną zakupu a wskazaną, niższą ceną za ten sam artykuł w innym sklepie on-line (w ciągu 30 dni od daty transakcji)
- Przedłużoną gwarancję producenta na artykuły AGD, elektronikę, sprzęt komputerowy i mobilny, jak np. smartfony czy laptopy
- Ochronę zakupionych w internecie towarów przed kradzieżą lub zniszczeniem, w ciągu 30 dni od daty zakupu
- Zwrot wartości utraconej gotówki wypłaconej z dowolnego bankomatu w Polsce lub za granicą, w przypadku jej kradzieży do 24 godzin od momentu wypłaty.
Dodatkowo, każdy przedsiębiorca, który opłaci abonament w Orange swoją kartą firmową Mastercard, może zdecydować się na jeden z dwóch bezpłatnych benefitów: uruchomienie dodatkowych 10 GB internetu lub voucher obniżający raty za wybrane urządzenie o łącznej wartości 100 zł.
Aby skorzystać z promocji, posiadacz firmowej karty Mastercard wydanej w Polsce powinien zweryfikować ją na stronie internetowej oferty: www.bezcennechwile.mastercard.pl/wsparciedlabiznesu wpisując pierwszych 8 cyfr karty. Wszystkie korzyści dostępne dla firmowej karty są dostępne na stronie www oferty, na której również można aktywować pakiet ubezpieczeniowy lub przejść do strony Orange w celu skorzystania z benefitów. Promocja dotyczy zarówno już użytkowanych, jak również nowo wydanych kart firmowych Mastercard.
Jak pokazują badania, przedsiębiorcy, coraz chętniej korzystają z firmowych kart płatniczych, które cenią jako prosty i bezpieczny sposób na realizację służbowych płatności, który dodatkowo dzięki bankowości elektronicznej pozwala łatwo kontrolować wydatki i trzymać koszty w ryzach. Dzięki najnowszej ofercie Mastercard, firmowa karta płatnicza przynosi jeszcze więcej korzyści.
Kampania marketingowa nowej oferty
Start kampanii marketingowej informującej o nowej ofercie Mastercard zaplanowany został na 18 maja 2020 r. Ma ona na celu dotrzeć do możliwie dużej grupy przedsiębiorców i zachęcić ich do skorzystania z dodatkowych, bezpłatnych narzędzi wspierających ich biznes.
Komunikacja marketingowa obejmie kanały digital (kampania banerowa, komunikacja w social mediach, mailingi), kanały własne banków-wydawców kart firmowych oraz kanały własne Mastercard i Orange. Kampania została opracowana z udziałem agencji: McCann Worldgroup, Isobar Polska oraz Carat Polska.