Lotos uruchomi 38 punktów ładowania pojazdów elektrycznych do końca I kw. 2020 r.
„Lotos rozwija się razem z rynkiem motoryzacyjnym, dlatego z jednej strony stale zwiększamy efektywność naszej rafinerii, a z drugiej angażujemy się w innowacyjne projekty z zakresu paliw alternatywnych. Nasz Niebieski Szlak nazywamy drogą ku przyszłości. Dziś to 12 stacji ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych. Natomiast do końca I kwartału 2020 roku planujemy oddać kierowcom do użytku kolejnych 38 punktów. Wiele z nich zlokalizowanych będzie nie tylko na północy czy w centrum kraju, ale również przy trasach zachodniej i południowej Polski” – powiedział wiceprezes spółki ds. korporacyjnych Jarosław Wittstock, cytowany w komunikacie.
Nowoczesność i ekologia
Jednocześnie koncern ruszył z kolejnym etapem kampanii reklamowej. Pierwotne hasło „NAJ nie bierze się znikąd” (komunikowane od 2017 roku) zostało rozszerzone do stwierdzenia „NAJ musi być doskonałe z każdej strony”.
„Chcemy nawiązać kontakt z tymi, którzy postawili lub chcą postawić na nowoczesność i ekologię – społeczność obecnych i potencjalnych kierowców samochodów elektrycznych oraz hybrydowych (z możliwością ładowania). Mamy dla nich rozwiązanie, które sprawi, że wreszcie będą mogli podróżować wygodnie nie tylko po mieście” – powiedziała zastępca dyrektora ds. marketingu w Grupie Lotos Blanka Przybysz-Skrzyniarz, również cytowana w komunikacie.
Czytaj także: Lotos, Telewizja Polska i Poczta Polska chcą razem rozwijać elektromobilność >>>
Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek, fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki, a udział w niej biorą m.in. ambasadorowie marki Lotos: Kajetan Kajetanowicz czy Kuba Błaszczykowski.
Grupa Lotos jest zintegrowanym pionowo koncernem naftowym, który zajmuje się poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej, jej przerobem oraz sprzedażą hurtową i detaliczną wysokiej jakości produktów naftowych. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 30,2 mld zł w 2018 r.