Koronawirus: zdalna sprzedaż polis na życie
Przedstawiciele firmy zostali wyposażeni w odpowiednie narzędzia i procedury, które pozwolą na przeprowadzenie klienta przez proces dostosowania oferty i jej kalkulacji drogą elektroniczną.
‒ Obecna sytuacja w sposób nieunikniony wiąże się z ograniczeniem bezpośrednich spotkań z klientami. Dlatego stawiamy na możliwość zdalnej sprzedaży i obsługi klientów.
Robimy wszystko, aby ciągłość operacyjna i biznesowa była zachowana, a procesy działały sprawnie – mówi Michał Walendowicz, Dyrektor ds. Digitalizacji Procesów Sprzedaży.
Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>
Rozmowa z agentem i e-dokumenty
W ramach zdalnej sprzedaży polisy agent przeprowadzi rozmowę, podczas której będzie miał okazję zbadać oczekiwania klienta, a następnie złożyć mu najbardziej dopasowaną do jego potrzeb ofertę.
Następnie klient otrzyma na swojego maila wszystkie niezbędne dokumenty, w tym wniosek elektroniczny oraz OWU. Po wypełnieniu formalności, potwierdzeniu tożsamości i opłaceniu pierwszej składki polisa zostanie wysłana na adres mailowy ubezpieczonego oraz będzie dostępna po zalogowaniu w n-serwisie.
Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>
Oprócz indywidualnego ubezpieczenia na życie Nationale-Nederlanden oferuje również zdalną sprzedaż polis majątkowych, umów dodatkowych do polis życiowych oraz ubezpieczeń grupowych.
Dostosowanie do warunków epidemiologicznych
W przypadku każdej nowo zawartej polisy, klientów obowiązuje okres karencyjny, który musi minąć od momentu zawarcia umowy ubezpieczeniowej do czasu rozpoczęcia odpowiedzialności ubezpieczyciela.
Jednak oferta nie uwzględnia żadnych dodatkowych terminów przejściowych w związku z rozprzestrzenianiem się choroby Covid-19. Natomiast, tak jak dotychczas, każda osoba przed zakupem polisy na życie, będzie zobowiązana odpowiedzieć najpierw na krótką ankietę, która pozwoli ocenić jej sytuację.
W przypadku śmierci ubezpieczonego, będącej skutkiem zarażenia się wirusem SARS-CoV-2, polisa na życie zadziała bez zmian, a to oznacza, że świadczenie otrzymają osoby, które zostały wskazane w umowie ubezpieczeniowej jako uposażone.
W ramach umowy dodatkowej w przypadku zdarzenia, objętego zakresem ubezpieczenia, związanego z zachorowaniem wywołanym wirusem, klient może liczyć na wypłatę świadczenia, która wesprze go m.in. w związku z ewentualnym pobytem w szpitalu.