Koronawirus: w Idea Banku na klienta czeka maseczka, a Credit Agricole pamięta też o dezynfekcji urządzeń samoobsługowych
Biuro Prasowe Idea Bank S.A. poinformowało portal aleBank.pl, że:
‒ Obecnie w strefie żółtej znajduje się kilka naszych oddziałów (Rzeszów, Kielce i Gdańsk). W strefie czerwonej nie ma żadnej placówki Idea Banku.
Wszystkie oddziały działają zgodnie z wytycznymi polskiego rządu. Wprowadzono w nich m.in obowiązek noszenia maseczek, rękawiczek jednorazowych czy używania środków do dezynfekcji rąk.
Ponadto zastosowaliśmy środki ochrony osobistej w postaci specjalnych osłon pleksi – zainstalowanych przy stanowiskach obsługi.
We wszystkich placówkach obowiązuje także ograniczenie liczby przebywających osób, a czas ich działania jest skrócony (10:00-16:00).
Zapominalski klient Idea Banku może liczyć na maseczkę chroniącą przed COVID-19
‒ Dodatkowo naszym klientom zapewniamy pojedynczo pakowane maseczki, gdyby zapomnieli swoich. Na bieżąco aktualizujemy także informacje w oddziałach na temat bezpieczeństwa i nowych obostrzeń.
Z uwagą śledzimy kolejne informacje dotyczące regulacji w zakresie bezpieczeństwa związanego z COVID-19. Robimy wszystko, aby zminimalizować ryzyko związane z pandemią, a jednocześnie zapewnić płynność obsługi naszych klientów ‒ podkreśla Biuro Prasowe Idea Bank S.A.
Priorytetem Credit Agricole było i jest: bieżąca obsługa i bezpieczeństwo
Na pytanie o przygotowania do dodatkowych obostrzeń Anna Filipowicz, dyrektor Biura Jakości Obsługi w banku Credit Agricole, odpowiedziała, że:
‒ Jeszcze w marcu, przed ogłoszeniem pierwszych obostrzeń, wprowadziliśmy zmiany w organizacji pracy naszych placówek.
Naszym priorytetem było i jest zapewnienie klientom bieżącej obsługi, ale i jednocześnie zadbanie o bezpieczeństwo pracowników i klientów. Aktualnie, bez względu na rodzaj strefy, w każdym oddziale obowiązują wszystkie standardy bezpieczeństwa:
‒ zachowanie dystansu 2 m między osobami w placówce i przed nią
‒ ograniczona liczba klientów w placówce;
‒ obowiązek zasłaniania ust i nosa dla pracowników i klientów;
‒ częsta dezynfekcja rąk;
‒ dezynfekcja powierzchni i urządzeń samoobsługowych;
‒ w naszych placówkach są także przesłony plexi – oddzielające klienta i doradcę.
Na bieżąco śledzimy wszystkie rekomendacje i restrykcje. Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo klientów i pracowników.
Mamy też świadomość, że dbając o nie, mamy realny wpływ na sytuację epidemiczną w Polsce ‒ zaznaczyła Anna Filipowicz.