Najnowsze wydanie tło Najnowsze wydanie miesięcznika BANK
Czytaj więcej
  • Rejestracja
  • Logowanie
  • Newsletter
menu
search
zamknij wyszukiwarkę
logo BANK.pl
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Miesięcznik
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • WIBOR
  • Firma
  • Blogi
  • O nas
zamknij menu
  • Aktualności
  • Konferencje
  • Miesięcznik
  • Edukacja finansowa
  • ESG
  • WIBOR
  • Firma
  • Blogi
  • O nas
Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
PARTNER PORTALU
  • logo Blik
  • Partner Portalu BANK.pl - Związek Banków Polskich
Z rynku finansowego | ESG | Wydarzenia

Konferencja Finanse Jutra 2025: Konkurencyjność, Różnorodność, Talenty – 10 czerwca ‘25

02.06.2025 16:10 Związek Banków Polskich / ZBP
Konferencja Finanse Jutra 2025: Konkurencyjność, Różnorodność, Talenty – 10 czerwca ‘25
Źródło: BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Zrównoważony rozwój, różnorodność i inkluzywność przestają być jedynie hasłami – stają się konkretnymi strategiami biznesowymi, które realnie wpływają na kondycję i przyszłość instytucji finansowych. Właśnie wokół tych tematów koncentruje się tegoroczna edycja konferencji Finanse Jutra 2025, która odbędzie się 10 czerwca br. w Rotundzie PKO Banku Polskiego przy ul. Marszałkowskiej 100/102 w Warszawie.

Wydarzenie organizowane jest przez Komitet ds. Diversity & Inclusion przy Związku Banków Polskich, przy wsparciu partnerów strategicznych i instytucjonalnych.

Jego celem jest integracja środowiska finansowego wokół zagadnień związanych z budowaniem bardziej zrównoważonego i inkluzywnego środowiska biznesowego.

Konferencja jest przestrzenią wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji – miejscem, w którym spotykają się innowatorzy i innowatorki, osoby mające realny wpływ na przyszłość finansów.

Czytaj także: Wydarzenia i Opinie | Finanse Jutra | Jak będą wyglądały finanse jutra?

Goście konferencji Finanse Jutra 2025

Finanse Jutra 2025 to forum wymiany wiedzy i dobrych praktyk dla wszystkich, którzy wierzą, że w centrum nowoczesnych finansów musi znajdować się człowiek – ze swoją unikalną perspektywą, talentami i potrzebami.

W gronie prelegentów i uczestników znajdą się przedstawiciele zarządów wiodących banków, eksperci międzynarodowych organizacji, reprezentanci sektora HR, kancelarii prawnych i firm doradczych.

Gościami specjalnymi wydarzenia będą Hedwige Nuyens, CEOInternational Banking Federation oraz dr Michelle Harrison, CEO Verian, autorka badań nad Reykjavik Index.

Program wydarzenia obejmuje debaty, w których udział wezmą liderzy i liderki branży finansowej.

Konferencja to będzie również moment premiery Przewodnika dobrych praktyk na rzecz równości szans, włączania i odpowiedzialności społecznej w sektorze bankowym wydanego przez ZBP. 

Podczas konferencji zaprezentowana zostanie również aktualizacja raportu „Zarządzanie Różnorodnością w bankach komercyjnych” przygotowanego przez ZBP.

Organizatorzy:
Związek Banków Polskich (ZBP); Komitet ds. Diversity & Inclusion (Kobiety w Finansach); PKO Bank Polski

Patronat honorowy:
Patronat polskiej prezydencji w Radzie UE

Partnerzy:
Addleshaw Goddard Poland; Deviniti Sp. z o.o.; Fundacja Polska Bezgotówkowa (FPB); Visa Europe Management Services Limited O/Polska; EY Poland; BCG

Patroni medialni:
Miesięcznik Finansowy BANK; Portal Finansowy BANK.pl; bankier.pl; Puls Biznesu

Szczegółowy program oraz informacje organizacyjne dostępne są na stronie: bank.pl/FinanseJutra

Źródło: BANK.pl
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Tagi
Addleshaw Goddard PolandBankiDevinitiESG / Environmental, Social and corporate GovernanceHedwige NuyensInkluzywnośćKobietyKomitet ds. Diversity & Inclusion przy ZBPKonferencja Finanse JutraMichelle HarrisonMiesięcznik Finansowy BANKPolska prezydencjaPortal Finansowy BANK.plRaport „Zarządzanie różnorodnością w  bankach komercyjnych”Równość płciSektor finansowyZrównoważone finansowanieZrównoważony rozwójZwiązek Banków Polskich / ZBP
Autor Związek Banków Polskich / ZBP

Zobacz także

Jacek Jastrzębski.
Przewodniczący KNF o relacjach banki – konsumenci
logo AIB
Allied Irish Banks po 15 latach znowu prywatny
TSUE
ZBP i mBank o orzeczeniu TSUE w sprawie zasad rozliczeń między konsumentem a bankiem po uznaniu umowy kredytu za nieważną z powodu klauzul abuzywnych
ZOBACZ WSZYSTKIE Z TEJ KATEGORII
Partner działu Z rynku finansowego
Fundacja Polska Bezgotówkowa
logo Bank
  • O nas
  • Reklama
  • Kontakt
  • Archiwum
  • Newsletter
logo Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter Ikona youtube
logo Miesięcznika Bank Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
© Copyright 2025 Centrum Procesów Bankowych i Informacji
  • Polityka prywatności
  • Pliki cookie
  • Bankiwpolsce.pl
Strona korzysta z plików cookie
Na stronie stosujemy pliki cookie w celu zapewnienie prawidłowego działania, ułatwienia korzystania, a także w celach statystycznych i marketingowych. Wybierając „Zaakceptuj wszystkie” wyrażasz zgodę na stosowanie wszystkich plików cookie. Jeśli chcesz wyrazić zgodę na stosowanie tylko niektórych plików cookie, wybierz „Ustawienia”, skonfiguruj preferencje i wybierz przycisk „Zapisz”. Pamiętaj, że możesz zmienić swoje ustawienia w każdym czasie klikając przycisk „Pliki cookie” w stopce portalu. Szczegółowe informacje o sposobie, w jaki  używamy plików cookie oraz przetwarzamy Twoje dane, a także o przysługujących Ci prawach, odnajdziesz w Polityce prywatności.

Niezbędne: Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.

Funkcjonalne: Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.

Analityczne: Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.

Marketingowe: Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców
i reklamodawców strony trzeciej.
Niezbędne Zawsze aktywne
Pliki cookie niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej, zapewniające podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony umożliwiające, m.in. wykorzystywanie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie internetowej, czy tez dostęp do jej obszarów wymagających uwierzytelnienia.
Funkcjonalne
Pliki cookie, które pomagają w realizacji pewnych funkcji, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i innych funkcji podmiotów trzecich.
Analityczne
Pliki cookie wspomagające zebranie anonimowych danych statystycznych i analitycznych związanych z aktywnością użytkowników na stronie internetowej. Pomagają nam analizować liczbowe aspekty ruchu użytkowników na stronie internetowej oraz służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają uzyskać informacje na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketingowe
Pliki cookie stosowane do analizowania aktywności użytkowników, wyświetlania odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej efektywne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Ustawienia
{title} {title} {title}