Klienci Santander Consumer Bank łatwiej sfinansują e-zakupy za pomocą kredytu celowego
Dzięki kredytowi celowemu klienci w jednym miejscu mogą zamówić i sfinansować dowolny produkt z e-sklepu na kwotę od 100 do 50 tys. zł, bez zbędnych formalności.
Jest to idealne rozwiązanie dla miłośników tzw. marketplace’ów, gdzie w koszyku zakupowym łączy się produkty pochodzące od wielu sprzedawców
Obecnie usługa dostępna jest za pośrednictwem jednego z popularnych systemów płatności online ‒ jednak Bank jest otwarty na współpracę z innymi firmami pośredniczącymi w transakcjach internetowych. Ale nie tylko. Prowadzone są rozmowy z kolejnymi partnerami.
Czytaj także: Oszczędność czasu i wygoda największymi zaletami zakupów online; badanie Santander Consumer Bank
Kredyt wygodny dla klientów i właścicieli e-sklepów
Kredyt celowy od Santander Consumer Banku pozwala klientom finansować interesujące ich towary i usługi w Internecie w wysokości od 100 do 50 tys. zł. Harmonogram spłaty może trwać od 2 do 60 miesięcy.
Jest to idealne rozwiązanie dla miłośników tzw. marketplace’ów, gdzie w koszyku zakupowym łączy się produkty pochodzące od wielu sprzedawców. Dzięki kredytowi celowemu w jednym miejscu zapłacą za swoje zamówienie prosto, szybko i wygodnie, bo bez wychodzenia z domu.
Poza korzyściami dla klientów, kredyt celowy ułatwia prowadzenie biznesu dostawcom rozwiązania, którzy mogą zaoferować swoim użytkownikom nowy sposób finansowania zakupów, nie martwiąc się technicznymi szczegółami, które leżą po stronie banku.
Bank dostarcza narzędzie do integracji produktu ze sklepem i oferuje potencjalnemu partnerowi pełne wsparcie techniczne
‒ Kredyt celowy to produkt, który łączy w sobie przyzwyczajenie Polaków do sprzedaży w modelu ratalnym, szybkich i wygodnych e-zakupów oraz możliwość planowania mniejszych i większych wydatków – mówi Iwona Garbaczewska, Menedżer Ds. Rozwoju Produktów Finansowania Sprzedaży z Santander Consumer Banku.
– Dla klientów oznacza on komfortowy i bezpieczny sposób kupowania w Internecie, który jest w stanie sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających konsumentów.
Z kolei dla właścicieli e-sklepów jest szansą na zwiększenie sprzedaży przy minimalnym wysiłku z ich strony. Bank dostarcza narzędzie do integracji produktu ze sklepem i oferuje potencjalnemu partnerowi pełne wsparcie techniczne z możliwością przeprowadzenia procedury nawet w ciągu trzech tygodni – dodaje.
Czytaj także: Prawie 41 proc. Polaków najczęściej robi e-zakupy za pośrednictwem smartfona; badanie Santander Consumer Bank
Jak skorzystać z kredytu celowego
Finansowanie e-zakupów za pomocą kredytu celowego jest bardzo proste i intuicyjne. Po przejściu do płatności i wybraniu opcji eRaty, klient zostaje przeniesiony do prostego wniosku Santander Consumer Banku, który wypełnia zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie. W jednym miejscu załatwia zakupy i finansowanie.
Po zawarciu umowy klient nie musi się już niczym martwić, bo Bank zleci zapłatę za zakupy zgodnie z jego dyspozycją
‒ Po przejściu tego, na wniosek Banku, klient otrzyma od jednej do trzech propozycji kredytowych. Następnie musi jedynie wybrać najkorzystniejszą dla niego ofertę, a decyzję kredytową dostaje praktycznie od ręki -komentuje Magdalena Wąsińska, Menedżer Ds. Rozwoju Produktów Finansowania Sprzedaży z Santander Consumer Banku.
‒ Po zawarciu umowy klient nie musi się już niczym martwić, bo Bank zleci zapłatę za zakupy zgodnie z jego dyspozycją. A on może cieszyć się upragnionymi zakupami.
Dodatkową korzyścią jest świadomość bezpieczeństwa transakcji. Klient widzi, że załatwia finansowanie przez Bank i wie, że może zaufać mu w kwestii przekazania pieniędzy do właściciela e-sklepu ‒ podkreśla.
Więcej informacji na temat kredytu celowego na oficjalnej stronie Banku pod adresem:
https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/kredyt-celowy,5.html