Kampania Złotej Wstążki w SGB-Bank SA: pokonaj kilometry, żeby pokonać raka
Na stronie zrzeszeniowej www.sgb.pl każdy, kto ma możliwości i chęci, może szybko i wygodnie BLIKIEM wpłacić środki i wesprzeć Kampanię.
A na stronie RakReatona można sprawdzić, ile kilometrów z zakładanego miliona zostało już pokonanych i ile osób uczestniczy w ratowaniu dzieci chorych na raka – https://rakreaton.activy.app/pl
Spółdzielczość to także pomaganie
‒ W SGB-Banku SA razem z całą Polską zbieramy kilometry w RakReaton jeżdżąc na rowerze, biegając i chodząc – włączyliśmy się w tę akcję z przyjemnością.
Jesteśmy częścią Spółdzielczej Grupy Bankowej, a w bankowości spółdzielczej relacyjność czy pomaganie innym zawsze były na pierwszym miejscu – mówi Anna Jaszczak, dyrektor HR w SGB-Banku SA.
I dodaje, że:
– Ale jesteśmy również nowoczesnym bankiem, otwartym na nowe technologie i nowe pomysły, stąd pomoc, która odbywa się za pomocą BLIKA i mierzona jest aktywnością fizyczną pracowników, doskonale wpisuje się w nasze wartości.
Czytaj także: mojeID działa już w 119 bankach spółdzielczych Grupy SGB
RakReaton, czyli rekreacją w raka
A dla tych, którzy z różnych względów nie mogą uczestniczyć w aktywnościach fizycznych ‒ jest inny sposób na pomoc dzieciom: to pieczenie „złotych” babeczek.
To będzie bardzo aktywny wrzesień w SGB-Banku SA.
– Dzieci chore na raka codziennie walczą o swoje zdrowie i życie, a razem z nimi także rodzice i personel medyczny. Każdy z nich codziennie ma wyzwanie.
We wrześniu, w geście solidarności z nimi, zapraszamy do wspólnego pokonania miliona kilometrów – zaprasza Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, pomysłodawcy Kampanii Złotej Wstążki i RakReatonu.
Czytaj także: SGB-Bank wyróżniony nagrodą dla przyjaznego pracodawcy
O kampanii
Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych, a symbolem jego obchodów jest złota wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje największą wartość – zdrowie dzieci.
Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów, którzy stają do walki o zdrowie i życie. Wierzymy, że każde dziecko powinno mieć realną szansę na wyzdrowienie i możliwie szybki powrót do szczęśliwego dzieciństwa.
Z tego powodu zainicjowali Kampanię Złotej Wstążki, która ma zwiększyć świadomość onkologii dziecięcej w całej Polsce i zaangażować jak najwięcej osób, firm i instytucji we wsparcie skutecznego leczenia dzieci chorych na nowotwory.
Więcej informacji: www.sgb.pl/sgbmobile; www.zlotawstazka.pl; www.naratunek.org