Internauci chwalą bankowość transakcyjną Meritum Banku

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

meritum.bank.logo.250x76Bankowość transakcyjna Meritum Banku zdobyła 2. miejsce w Internetowym rankingu jakości obsługi w bankach 2013 IRCenter, którego twórcy przeanalizowali spontaniczne opinie internautów na temat 23 banków.

Odsetek pozytywnych opinii w aspekcie jakości obsługi w ramach internetowego systemu transakcyjnego wyniósł w przypadku Meritum Banku 82 proc. i był jedynie o 1 pkt. proc. niższy od najwyższego wyniku odnotowanego w tej kategorii.

– Bardzo cieszy nas, że internauci pozytywnie oceniają nasz system bankowości elektronicznej i dzielą się opiniami na jego temat w sieci. Wysokie miejsce w rankingu po raz kolejny potwierdza, że funkcjonalność naszego systemu i jego innowacyjne rozwiązania wyróżniają się na rynku – mówi Małgorzata Adamczyk, dyrektor departamentu bankowości internetowej Meritum Banku. – Jako pierwszy bank w Polsce wdrożyliśmy system do zarządzania domowym budżetem, nasi klienci jako jedni z pierwszych na rynku otrzymali możliwość zaciągania kredytów 100 proc. online czy otwierania rachunków, w tym firmowych bez fizycznego kontaktu z bankiem. Pracujemy nad nowymi pomysłami, które sprawią, że klienci korzystający z naszych usług będą mieli kolejne powody, by nas chwalić – dodaje.

Internetowy ranking jakości obsługi w bankach 2013 pokazuje, które banki internauci najbardziej doceniają pod względem jakości obsługi. Ranking uwzględnia spontaniczne opinie internautów, opublikowane w okresie od 1 września 2012 roku do 31 sierpnia 2013 roku na temat 23 marek bankowych.

IRCenter to agencja specjalizująca się w badaniach i konsultingu marketingowym, m.in. w obszarze digital i interactive.

Źródło: Meritum Bank