InPost Pay: z usługi skróconego procesu e-zakupowego korzysta 1,5 mln użytkowników
Rozwiązanie zwiększa konwersję zakupową i obniża liczbę porzuconych koszyków nawet o 30-70%, w zależności od branży, w jakiej działa sprzedawca, dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów, podkreślono.
„Branża e-commerce cały czas się rozwija, dlatego obszar ten stanowi ważne pole do rozwoju dla wielu gałęzi biznesu. Obecnie głównym wyzwaniem polskiego handlu internetowego jest zwiększenie konwersji i zminimalizowanie liczby porzuconych koszyków.
Usprawnianie ścieżki zakupowej to ważny krok, który powinien podjąć każdy sklep internetowy. Dzięki usłudze InPost Pay, klienci mogą znacząco skrócić proces zakupowy, pomijając dodatkowe rejestracje i skomplikowane procesy płatności.
Na podstawie analizy statystycznej przeprowadzonej na próbce tysięcy transakcji InPost Pay możemy już teraz stwierdzić, że zwiększamy konwersję zakupową nawet o 30-70% – w zależności od branży i sposobu działania e-sklepu.
Niezwykle mnie cieszy, że już 1,5 mln użytkowników wybrało naszą usługę InPost Pay, która staje się integralną częścią wygodnych, szybkich i bezpiecznych zakupów internetowych” – powiedział wiceprezes ds. digital i strategii InPost Szymon Wałach, cytowany w komunikacie.
Czytaj także: InPost umożliwi sprawdzanie śladu węglowego każdej paczki
InPost Pay obsługuje różne płatności bezgotówkowe
InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie jak płatności kartą VISA i Mastercard, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce.
W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.