ING Bank Śląski: nowy, bardziej intuicyjny wniosek o otwarcie konta

ING Bank Śląski: nowy, bardziej intuicyjny wniosek o otwarcie konta
Logo ING Banku Śląski Fot. Materiały prasowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
ING Bank Śląski udostępnił na stronie internetowej nowy wniosek o otwarcie konta dla klientów indywidualnych. Proces jest bardzo intuicyjny, z możliwością wyboru sposobu potwierdzenia tożsamości.

.@INGBankSlaski udostępnił na stronie internetowej nowy wniosek o otwarcie konta dla klientów indywidualnych #INGBankSlaski

– W dobie digitalizacji klienci oczekują przyjaznego bankowania. W ING staramy się im takie bankowanie zapewnić. Przykładem jest nowy wniosek o otwarcie konta, w którym prowadzimy klienta krok po kroku aby miał pełną informację i jak najlepsze doświadczenia od początku współpracy z nami. Dajemy mu również wybór wygodnego potwierdzenia tożsamości – powiedziała Barbara Borgieł-Cury, Dyrektor Centrum Agile odpowiedzialna za bankowość codzienną w ING Banku Śląskim.

Czytaj także: ING Bank Śląski udostępnił dużym i średnim firmom rozwiązanie RoboPlatform >>>

W nowym wniosku o otwarcie konta klienci mają do wyboru następujące sposoby potwierdzenia swojej tożsamości:

  • przelew na 1 zł – w tej metodzie swoją tożsamość klient potwierdza na podstawie przelewu z innego konta (aby zrobić taki przelew, należy najpierw potwierdzić tożsamość w innym banku). Z tej metody mogą skorzystać osoby z kontem w jednym z 7 wybranych banków. Klient otrzymuje dostęp do aktywnego konta do godziny od złożenia wniosku.
  • wizyta w oddziale – ten sposób jest dla klientów, którzy chcą sami zapoznać się z ofertą i założyć konto, ale tożsamość potwierdzić w oddziale w dowolnym momencie. Po złożeniu wniosku na stronie internetowej specjalista zadzwoni do klienta, aby umówić go na spotkanie. Niezależnie od tego, klient może przyjść do oddziału bez zapowiedzi i potwierdzić tożsamość na miejscu.

  • wizyta kuriera − w tej metodzie tożsamość klienta potwierdzi kurier, który przyjedzie pod wskazany przez klienta adres, do 2-3 dni od złożenia wniosku.

Niezależnie od wybranej metody potwierdzenia tożsamości, kartę do konta dostarczy klientowi kurier, natomiast dostęp do płatności telefonem klient ma od razu po aktywacji aplikacji mobilnej.

Źródło: ING Bank Śląski S.A.