Horyzonty Bankowości 2015: Nowa era w oddziałowej obsłudze klienta z użyciem rozwiązania NCR – Interactive Banker 84

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

bank.2015.03.foto.085.a.550xNowe rozwiązanie firmy NCR pozwala zamienić standardowy oddział bankowy w nowoczesny, interaktywny punkt kontaktu klientów z pracownikami banku. NCR - Interactive Banker - synchronizuje samoobsługowe punkty obsługi z urządzeniami doradców, którzy nie będą już obsługiwać klientów zza lady czy przez bankowe okienko, lecz wyjdą do nich z pomocą i staną się ich osobistymi doradcami.

Skuteczna obsługa klienta w oddziale bankowym jest nieustannie kontrolowana – wnikliwie porównuje się stosunek nakładów finansowych poniesionych na obsługę placówki do uzyskanych przezeń zysków. Dla większości klientów odwiedzających osobiście oddziały bankowe bardzo istotny jest komfort wynikający z dostępu do placówek oraz sposób i jakość obsługi w nich. W praktyce często się zdarza, że przedstawiciele banku chcieliby kierować część przybywających do oddziału klientów bezpośrednio do kanału samoobsługowego – czyli do bankomatu lub kiosku samoobsługowego. Jednak są wśród nich i takie osoby, które w odpowiednim momencie powinny trafić do pracownika banku – tylko on bowiem może, poznawszy ich potrzeby i możliwości, zaproponować im dodatkowe usługi lub produkty bankowe

Znakomite wsparcie pracowników

Z analizy schematu ruchu klientów w oddziałach bankowych, w których urządzenia samoobsługowe są umieszczone przed wejściem do placówki, wynika, iż pracownicy nie podchodzą do klienta wpłacającego właśnie kwotę dziennego utargu swojej firmy i nie proponują mu żadnych dodatkowych usług. Bank traci więc okazję nawiązania z nim ściślejszych relacji i złożenia kolejnej oferty.

Na szczęście jest wyjście z tej sytuacji. Rozwiązanie firmy NCR – Interactive Banker – pozwala skutecznie eliminować tego typu sytuacje. Jest doskonał...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI